Ca în fiecare an, am realizat o analiză de Black Friday cu retailerii DIY, Home Improvement & Gardening – fizici și online – din România, care organizează campanii de reduceri în această perioadă. Astfel, de la retailerii fizici specializați precum Dedeman, MATHAUS by Arabesque, HOMELUX, JYSK, IKEA, Mobexpert, ROMSTAL, care dețin și magazine online, până la retailerii online specializați, precum Vivre, PIATRAONLINE, Mezoni, Bonami și nu în cele din urmă eMAG, retailerul online care înglobează și categorii de DIY, anunță reduceri importante în campanii care deja au început sau urmează să înceapă în zilele următoare.
eMAG – start 13 noiembrie
eMAG, cel mai mare retailer online din România și din regiune, care vinde și o gamă importantă de produse DIY, Home Improvement & Gardening, va avea în acest an campania de Black Friday pe data de 13 noiembrie 2020.
În acest an va fi cea de-a 10-a ediție Black Friday la eMAG, care vine cu numeroase premiere pentru clienți: peste 4 milioane de produse vor avea reduceri totale de 300 de milioane de lei, oferite de către eMAG și de sellerii din Marketplace. Printre produsele ce vor beneficia de reduceri sunt și 500.000 de produse pentru casă și grădină.
eMAG estimează că în această ediție aniversară de Black Friday clienții vor realiza comenzi totale în valoare de 585 de milioane de lei, cu 17% mai mult decât anul trecut.
Iată toate detaliile legate de eMAG Black Friday: www.electroretail.ro/retaileri-online/black-friday-emag-2020.html
HOMELUX – start 30 octombrie
Primul retailer care a anunțat campania de Black Friday a fost Homelux, compania care comercializează produse pentru amenajarea și decorarea casei, cu o rețea de 3 magazine fizice în România și un magazin online. Reducerile Homelux din această perioadă ajung până la 80%.
Mai multe detalii pe pagina Black Friday dedicată.
Vivre – start 11 noiembrie
Vivre, principalul retailer online de mobilier și decorațiuni din România și Europa de Est, a anunțat oficial data de lansare a campaniei de Black Friday. care începe miercuri, 11 noiembrie 2020.
Clienții Vivre vor avea parte de zeci de mii de produse reduse cu până la 90%. Compania a listat o varietate de produse cu peste 50% mai mare față de cea de anul trecut și a pregătit stoc dublu în depozite
Având în vedere creșterea exponențială a întregii industrii de e-commerce din acest an, compania estimează că va livra un Black Friday record, cu vânzări de peste 10 milioane de euro, respectiv o creștere de 80% față de aceeași perioadă a anului trecut.
JYSK – start 12 noiembrie
JYSK, retailerul scandianv de mobilier și produse pentru casă, dă startul ofertelor de Black Friday pe 12 noiembrie 2020. Campania de Black Friday va fi valabilă timp de 7 zile, între 12 și 18 noiembrie 2020, atât în magazinele fizice, cât și în magazinul online, pe JYSK.ro.
Pentru anul acesta, retailerul a pregătit oferte speciale la peste 1.000 de produse, cele mai mari reduceri ajungând până la 70%.
IKEA – start 24 noiembrie
IKEA a anunțat lansarea în România a unei campanii foarte inedite, denumită Green Friday, ca parte a noii inițiative globale a companiei de a promova și dezvolta servicii circulare și consum durabil.
Astfel, în timpul campaniei, în perioada 24 noiembrie – 3 decembrie, magazinele IKEA din România se angajează să cumpere mii de piese de mobilier IKEA folosite, plătind de două ori prețul de răscumpărare. Oferta prin care clienții vor primi de două ori valoarea estimată este disponibilă doar pentru membrii IKEA Family. Toate obiectele returnate în această perioadă vor fi donate proiectelor comunitare, pentru a-i ajuta pe cei afectați de pandemia COVID-19.
Clienții pot alege să își aducă mobilierul uzat în magazinele Pallady sau Băneasa oricând între 24 noiembrie și sfârșitul anului, în timp ce estimarea online obligatorie de pe website-ul IKEA trebuie finalizată în termen de 10 zile de la startul campaniei Green Friday. În schimbul mobilierului, clienții vor primi carduri de rambursare pe care le pot cheltui în magazinele IKEA, iar valoarea acestora va depinde de starea pieselor pe care le revând.
Bonami – start 12 noiembrie
Anul acesta Bonami, magazinul ce comercializează online mobilier și decorațiuni, așteaptă, pentru Black Friday, vânzări de 2.5 milioane de euro, din care 20%, 500.000 de euro, pe piața din România.
Întrucât pe perioada reducerilor de Black Friday, Bonami înregistrează cele mai mari vânzări în România, în comparație cu toate celelalte țări unde compania este prezentă, vor exista oferte special create pentru clienții români. Detalii
În perioada 1 octombrie – 20 decembrie 2020, Bonami derulează și promoția de Crăciun, prin care fiecare leu cheltuit va fi returnat sub formă de credit din 24 decembrie 2020. Creditele sunt valabile până pe 31 decembrie 2020.
Alte campanii necomunicate oficial
Dedeman – start 13 noiembrie
Dedeman, liderul naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc și operatorul unei rețele de 54 de magazine la nivel national, va începe în acest an campania de Black Friday pe data de 13 noiembrie 2020, care va ține până pe data de 22 noiembrie 2020.
Mai multe detalii pe pagina dedicată Black Friday.
Mathaus by Arabesque – start 12 noiembrie
Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de construcții și finisaje din România, cu 18 depozite zonale în România și operatorul a 7 magazine de retail sub brandul Mathaus, organizează în acest an campania de Black Friday „Reduceri cât casa”, de până la 50%, începând din seara zilei de 12 noiembrie 2020.
Mai multe detalii pe pagina dedicată Black Friday.
Mobexpert – start 12 noiembrie
Mobexpert, liderul pieței românești de mobilier și decorațiuni, va oferi şi anul acesta reduceri substanţiale ȋn cadrul campaniei Black Friday. Ȋn perioada 12 – 22 noiembrie 2020, hipermagazinele Mobexpert ȋşi aşteaptă clienţii cu reduceri de pȃnă la 50% pentru mii de produse de mobilier şi decoraţiuni, disponibile ȋn limita stocului.
Produsele cu preţuri reduse vor fi postate pe site-ul www.mobexpert.ro ȋncepȃnd de joi, 12 noiembrie. Pe lȃngă ofertele speciale de Black Friday, ȋntregi categorii de produse vor beneficia de preţuri reduse și anume: toate produsele fabricate în România, toate fotoliile și canapelele cu recliner, toate dulapurile, toate piesele de mobilier pentru baie și toate obiectele sanitare, toate corpurile de iluminat, toate produsele Mobexpert Gourmet, toate pernele și pilotele, toate perdelele și draperiile, toate modelele de tapet și toate scaunele de birou pentru copii.
Mai multe detalii pe pagina Black Friday dedicată.
PIATRONLINE – start 13 noiembrie
PIATRAONLINE, primul și cel mare magazin online de piatră naturală din România, organizează Black Friday în acest an pe data de 13 noiembrie 2020, pentru care a pregătit 20.000 mp de piatră naturală și până la 80% reduceri în toate categoriile din magazinul online.
Mai multe detalii pe pagina dedicată Black Friday.
Mezoni – start 2 noiembrie
Mezoni.ro, o destinație mai nouă de shopping online, a lansat deja campania din acest an de Black Friday, care a început pe 2 noiembrie 2020. Universul Mezoni include o mare diversitate de articole, precum piese de mobilier realizate în România, soluții ingenioase de organizare pentru casă sau obiecte decorative. Mai multe detalii legate de campanie pe www.mezoni.ro.
ROMSTAL – start 12 noiembrie
ROMSTAL, lider în comercializarea echipamentelor de instalații pentru construcții și materiale pentru amenajarea băii, va începe campania de reduceri pe data de 12 noiembrie.
Aici puteți urmări promoțiile.
REGATA – start 27 noiembrie
Regata, cel mai mare importator de gresie și faianță din România, care deține o amplă retea de distribuție cu acoperire națională și un magazin online, va derula campania de Black Friday în acest an în week-end-ul 27 – 29 noiembrie 2020.
Mai multe detalii pe pagina dedicată Black Friday.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
