IKEA a anunțat astăzi, 10 noiembrie 2020, lansarea campaniei Green Friday în România

IKEA a anunțat astăzi lansarea campaniei Green Friday în România, ca parte a noii inițiative globale a companiei de a promova și dezvolta servicii circulare și consum durabil.

IKEA

În timpul campaniei, în perioada 24 noiembrie – 3 decembrie, magazinele IKEA din România se angajează să cumpere mii de piese de mobilier IKEA folosite, plătind de două ori prețul de răscumpărare. Oferta prin care clienții vor primi de două ori valoarea estimată este disponibilă doar pentru membrii IKEA Family. Toate obiectele returnate în această perioadă vor fi donate proiectelor comunitare, pentru a-i ajuta pe cei afectați de pandemia COVID-19.

Clienții pot alege să își aducă mobilierul uzat în magazinele Pallady sau Băneasa oricând între 24 noiembrie și sfârșitul anului, în timp ce estimarea online obligatorie de pe website-ul IKEA trebuie finalizată în termen de 10 zile de la startul campaniei Green Friday. În schimbul mobilierului, clienții vor primi carduri de rambursare pe care le pot cheltui în magazinele IKEA, iar valoarea acestora va depinde de starea pieselor pe care le revând.

După campanie, serviciul IKEA va continua să existe și toate articolele vor fi vândute în zona „Așa cum sunt” a magazinelor IKEA.

Acum suntem mai responsabili ca oricând de bunăstarea societății noastre și a planetei. Depinde de noi să revitalizăm ceea ce ne înconjoară și vom reuși prin colaborarea cu clienții, alte companii, comunitățile locale și autoritățile – pentru a contribui la schimbarea acțiunilor și comportamentelor noastre. Contăm unii pe alții. Haideți să facem cu toții o afacere diferită de Black Friday. O afacere pentru bine. În siguranță”, spune Aldo Lele, Manager Sustenabilitate IKEA, regiunea Europa de Sud-Est.

O afacere pentru bine, realizată în siguranță

Pentru a se alătura inițiativei, clienții trebuie să urmeze câțiva pași simpli, în timp ce IKEA se va asigura că toate măsurile de prevenție sunt respectate. În primă fază, clienții trebuie să facă o estimare online a piesei de mobilier, în termen de 10 zile de la debutul campaniei Green Friday. Estimarea se va realiza cu ajutorul instrumentului web IKEA, care utilizează o matrice de preț specifică, pe baza stării articolului.

Aceștia vor primi un cod QR, o valoare estimată și un număr de aplicație pentru articol. Toate articolele trebuie aduse la magazin asamblate complet, la departamentul de schimb și retur, oricând între 24 noiembrie și sfârșitul anului.

Un angajat IKEA va verifica starea în care se află piesa de mobilier, iar clientului i se va oferi o estimare finală a prețului pentru articol. În cazul în care acceptă, IKEA va rambursa suma estimată prin oferirea unui card de cumpărături IKEA, în timp ce mobilierul va fi donat sau revândut. Toate produsele returnate vor fi dezinfectate în cadrul unui proces care se desfășoară conform măsurilor de siguranță pentru COVID-19, în funcție de tipul de material al produsului și de starea acestuia.

Clienții IKEA cu articole „ca noi”, fără zgârieturi, vor primi vouchere echivalente cu 50% din prețul inițial al articolelor, în timp ce mobilierul în stare „foarte bună”, cu zgârieturi minore, va fi răscumpărat de IKEA cu 40% din valoarea inițială. În cele din urmă, mobilierul „folosit corespunzător”, cu mai multe zgârieturi, va fi răscumpărat la 30% din valoarea inițială.

Un angajament pe termen lung pentru economia circulară

Transformarea operațiunilor de retail este o parte esențială a călătoriei circulare a Grupului Ingka, iar această campanie reprezintă un pas important din drumul IKEA către crearea unui business circular până în 2030, care să nu aibă un impact negativ asupra schimbărilor climatice – prin produse fabricate din materiale regenerabile sau reciclate. În prezent, 45% din totalul emisiilor globale de carbon provin din modul în care lumea produce și folosește produsele de zi cu zi, astfel încât campania reprezintă o oportunitate de a aborda problema consumului nesustenabil și impactul acestuia asupra schimbărilor climatice, în cea mai importantă perioadă de cumpărături din an.

IKEA Romania

Magazinul IKEA Băneasa a fost deschis pe 21 martie 2007, urmat de magazinul Pallady care și-a întâmpinat primii vizitatori pe 24 iunie 2019. Cele două magazine oferă peste 9.500 de produse funcționale și accesibile în gama lor, astfel încât tot mai mulți oameni să își permită să aibă o casă frumoasă și confortabilă. Pentru a-și aduce produsele mai aproape de tot mai mulți oameni, IKEA a deschis centre de livrare la Brașov, București, Cluj, Constanța, Iași și Timișoara. Pe parcursul anului fiscal 2019 (01.09.2018.-31.08.2019.), Magazinele IKEA din România au avut peste 3,6 milioane de vizitatori, în timp ce site-ul www.IKEA.ro a înregistrat aproape 22 de milioane de vizite.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,250 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » IKEA a anunțat astăzi, 10 noiembrie 2020, lansarea campaniei Green Friday în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.