Retailerii DIY din România se focusează pe serviciile de eCommerce

Luna martie reprezenta pentru retailerii DIY punctul în care vânzările lor începeau să crească, acesta fiind începutul sezonului pieței de DIY, Home Improvement & Gardening. În contextul actual, o parte dintre retaileri DIY din România și-au închis magazinele, iar cei care le au deschise sunt afectați vizibil de traficul redus, în urma restricțiilor de circulație impuse de autorități. Una dintre cele mai la îndemână soluții pentru compensarea scăderii vânzărilor, care aduce și un plus de siguranță clienților, o reprezintă serviciile de eCommerce, fie că este vorba de comenzi online cu livrare la domiciliu, fie că este vorba de comenzi online cu ridicare din magazin.

Iată ce disponibilitate au retailerii DIY din România în legătură cu serviciile de eCommerce în această perioadă și care sunt principalele caracteristici și deosebiri:

Leroy Merlin

Deși în urmă cu câteva zile retailerul a decis să închidă temporar toate magazinele din țară, începând cu 23 martie, Leroy Merlin a redeschis pe 27 martie magazinele care nu se află în centrele comerciale, adică cele din București – Alexandriei, București – Colosseum, Brașov, Cluj – Turzii, Cluj – Vlaicu, Constanța, Craiova – Craiovița, Iași, Oradea, Ploiești și Timișoara.

Acestea sunt deschise, în prima parte a zilei, de la 08:00 până la 13:00 și în a doua parte a zilei de la 14:00 până la 18:00, de luni până duminică. Serviciul Rezervă și Ridică este, în continuare, disponibil în toate magazinele, inclusiv în cele închise temporar, în intervalul orar 08:00 – 13:00 și 14:00 – 19:00, de luni până duminică: https://www.leroymerlin.ro/rezerva-ridica.

Leroy Merlin redeschide 11 magazine, cele care nu funcționează în centre comerciale

Mathaus by Arabesque

Magazinele MatHaus și depozitele Arabesque din toată țara rămân deschise.

MatHaus îsi asigură clienții care comandă online produse din categoria grea, precum caramidă sau plăci de BCA, că livrează oriunde. Cu ajutorul flotei proprii, compania livrează catre clienții săi orice produse, de la produse DIY până la materiale de construcții.

➡️ Comandă online de pe https://mathaus.ro

retailerii DIY

Dedeman

Și magazinele Dedeman din toată țara rămân deschise.

Vezi aici cum se poate comanda de pe site-ul Dedeman:
 https://www.dedeman.ro/ro/cum-comand.html

retailerii DIY

Brico Depot

Brico Dépôt România recomandă folosirea serviciului Click & Reserve, pentru care compania a scurtat timpul de rezervare la ridicarea produselor din magazin, în contextul actual legat de răspândirea epidemiei cu COVID-19. Magazinele Brico Dépôt rămân deschise dar au un program mai scurt.

Brico Dépôt recomandă folosirea serviciului Click & Reserve. Magazinele ramân deschise dar au un program mai scurt

Hornbach

Cele 6 magazine Hornbach rămân deschise, dar compania limitează temporar accesul în magazine pentru maximum 50 de clienți simultan.

Retailerul recomandă și serviciile de eCommerce:

„HORNBACH informează clienții asupra posibilității de a comanda online, cu livrare la domiciliu, produsele dorite. Angajații și partenerii noștri folosesc toate resursele pentru onorarea comenzilor plasate de dumneavostră, punându-vă la dispoziție un sortiment de aproximativ 55.000 de produse pe www.hornbach.ro.

Vă rugăm să aveți înțelegere, deoarece volumul crescut de comenzi și situația curentă pot cauza întârzieri de livrare de 4 până la 5 zile. În cazuri izolate este posibil ca anumite produse să nu mai fie disponibile.”

retailerii DIY

Homelux

Homelux a închis temporar, începând cu 25 martie 2020 cele 3 magazine. Ca alternativă, Homelux recomandă clienților în continuare serviciul de comenzi online www.homelux.ro, care rămâne disponibil pentru toată țara.

Homelux închide temporar magazinele și recomandă tuturor clienților să comande online pe Homelux.ro

JYSK

Ca urmare a noilor decizii ale autorităților cu privire la funcționarea magazinelor de retail și pentru a reduce riscul răspândirii virusului COVID-19, JYSK a închis temporar toate magazinele din România, începând cu data de 23 martie 2020.

Alte precizări din parte retailerului: „Nu uitați că puteți să cumpărați în continuare produsele online, pe www.JYSK.ro, unde avem o gamă extinsă de produse. Serviciul clienți vă stă în continuare la dispoziție, la numărul de telefon 0723 115 975, prin chat sau email.

Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin – se suspendă în perioada în care magazinele JYSK sunt închise. În momentul în care situația ne-o va permite, vom redeschide magazinele.

Din cauza situației actuale, în următoarea perioadă termenul de livrare al comenzilor este de 9 – 14 zile lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere. De asemenea, în perioada închiderii forțate a magazinelor JYSK, produsele disponibile NUMAI ÎN MAGAZIN, nu pot fi achiziționate și livrate”.

IKEA

IKEA a fost primul retailer Home Improvement care și-a închis magazinele, începând de vineri, 20 martie, ora 18:00, ca măsură de precauție împotriva riscului continuu de COVID-19.

Clienții vor putea să cumpere online în continuare de pe IKEA.ro, iar produsele le vor fi livrate acasă fără necesitatea intrării în contact.

IKEA închide temporar cele două magazine din România. Rămâne disponibil magazinul online

Romstal

Romstal, retailerul de instalații, și-a închis încă din 18 martie 2020 două dintre magazinele sale –  Romstal Vitan și Romstal Deva. Este vorba de magazinele in care retailerul deține cele 2 depozite de marfă.

„Am luat această decizie pentru că am pus pe primul loc siguranța voastră și a angajaților noștri! Colegii noștri din depozite sunt “motorul” din spatele comenzilor voastre. Ei se ocupă de pregătirea și livrarea fiecărei comenzi. De aceea am decis să îi punem la adăpost limitând interacțiunea lor cu clienții. Rămânem aproape de voi, așteptăm comenzile voastre pe platformele www.romstal.ro si www.romstalpartener.ro.

Diego

DIEGO, reţeaua comercială care joacă un rol determinant pe piaţa comerţului cu podele laminate, covoare, pardoseli PVC, perdele şi accesoriile acestora, recomadă serviciile de eCommerce:

www.diego-romania.ro/cumpara-online.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,188 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retailerii DIY din România se focusează pe serviciile de eCommerce

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.