Brico Depôt anunță o nouă poziționare de brand pentru rețeaua de 34 de magazine

Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, finalizează procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt și anunță o nouă poziționare de brand, mai apropiată de clienți. „It’s good to be home” este noul slogan al companiei.

Noua rețea de magazine Brico Depôt numără acum 34 de magazine, în 25 de orașe din țară. Magazinul situat în Centrul Comercial Militari Shopping de pe Bd. Iuliu Maniu din București, funcționează încă sub brandul Praktiker dar urmează a fi rebranduit. Magazinul online www.bricodepot.ro va fi, de asemenea, disponibil în curând.

Brico Depôt

Un alt fel de rebranding

Anunțat la finalul lunii septembrie 2018, procesul de rebranding și de integrare a portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt a început prin închiderea unor unități Praktiker: mai întâi magazinele din București – Voluntari, Bacău, Ploiești și Focșani, iar mai apoi magazinele din Pitești, Brașov și Arad. Procesul de rebranding a fost încheiat pe data de 15 martie 2019.

Legat strict de acțiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt, acestea au fost gândite ținând cont de modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare, de suprafețele și bugetele de care dispun, dar și de uneltele de care au nevoie. Clienții vor beneficia, astfel, de o experiență îmbunătăţită de cumpărare, adaptată așteptărilor și cerințelor lor și vor putea găsi mult mai ușor și mai repede produsele la raft:

<> game noi și inovative de produse

<> categorii de produse organizate într-un mod mai logic, ușor de găsit și conectate între ele

<> magazine mai luminoase

<> alei mai largi

<> zona de POS îmbunătățită

<> au fost prevăzute și amenajate noi spații inspiraționale, precum showroom-uri de baie, replicate pe diferite suprafețe, în care clienții pot testa și vedea în realitate cum va arăta baia lor.

În acest moment, Brico Depôt înseamnă:

<> 34 de magazine

<> 25 de orașe

<> 2.500 de angajați

<> 250.000 suprafața totală de vânzare

<> 30.000 de clienți/ zi (medie)

Un nou slogan, o nouă abordare

Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaționale și lansarea unei noi poziționări de brand, însoțită de un nou slogan: „it’s good to be home”.

„Le propunem clienților un nou Brico Depôt și o nouă abordare, mai apropiată de nevoile și așteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare și renovare, precum și game inovatoare de produse, la prețuri mici zilnic”, declară Adela Smeu, CEO Brico Depôt România (foto).

34 de amenajări interioare pentru 34 de clienți

Finalizarea procesului de transformare este sărbătorită alături de clienți, în toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar și a unei tombole cu premii constând în 34 de amenajări interioare realizate cu ajutorul unui designer.

Recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienților o selecție de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizată a locuinței, la prețuri mici. Catalogul este valabil în perioada 15 – 28 martie 2019.

Inspirație pentru grădină și balcon

Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a șapte clienți cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului. În cele 118 pagini, clienții pot găsi inspirație pentru noi proiecte, dar și soluții inteligente și idei de amenajare, astfel încât să obțină spații funcționale și de efect, indiferent de suprafața și bugetul pe care le au la dispoziție. Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, în magazinele Brico Depôt, pe website și în aplicația Brico Depôt.

Magazinul Praktiker din Militari Shopping și magazinul online

Dintre cele 20 de magazine Praktiker rămase după achiziție și restructurare, la data finalizării rebrandingului, adică 15 martie 2019, a mai ramas un ultim magazin netransformat într-o unitate Brico Depôt.

Este vorba de magazinul situat în Centrul Comercial Militari Shopping din București, despre care am primit confirmarea oficială de la managementul companiei că va fi trasformat în perioada următoare.

Se stie, înainte de integrarea în rețeaua Brico Depôt, Praktiker opera și un magazin online: www.praktiker.ro, lansat in luna august 2016. În acest momet, acesta nu a fost încă integrat în platforma www.bricodepot.ro, pe site fiind vizibil doar un listing de produse și preturi dar fără a avea posibilitatea de a comanda online si de a primi, ulterior, comanda la domiciliu.

„În acest moment, lucrăm intens și în zona de digital. Platforma online va fi îmbunătățită semnificativ. O să comunicăm mai multe lucruri în momentul în care ne apropiem de finalizarea tuturor proceselor legate de magazinul online”, a precizat Adela Smeu.

Brico Depôt România

Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, cel mai mare grup de retail din Europa cu articole pentru reamenajarea caselor, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.

În august 2017, Kingfisher a cumpărat, de asemenea, rețeaua de 27 de magazine Praktiker din România.

Kingfisher plc este o companie internațională de bricolaj şi amenajări interioare, cu aproape 1.200 de magazine în 10 țări din Europa, susținută de o echipă de 77.000 de oameni. Compania își desfăşoară activitatea sub patru branduri de retail – B & Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *