Brico Depôt România începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker

Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, continuă planul de integrare și consolidare a activității operaționale pe piața din România și începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt.

Astfel, în prima parte a anului 2019, Kingfisher va opera întreaga rețea din România sub brandul Brico Depôt. Se vor închide magazinele Praktiker din: Arad, Brașov și Pitești.

PraktikerAchiziția Praktiker consolidează poziția grupului Kingfisher pe piața locală de îmbunătățire a locuinței, devenind în prezent numărul doi în România, cu o rețea de 38 de magazine și cu oportunități de creștere pe piața locală.

Procesul de rebranding al rețelei Praktiker va fi implementat în mai multe etape și continuă demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieței de îmbunătățire a locuinței din România.

Concentrate în jurul strategiei operaționale ONE Kingfisher, lansate în 2016, direcțiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile în toate magazinele din Europa, în care nevoile clienților sunt puse întotdeauna pe primul loc. În prezent, 7.500 de produse din oferta unificată se găsesc în rețeaua Brico Depôt, iar peste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja și în magazinele Praktiker.

Astfel, toate magazinele din rețea vor oferi clienților soluții unice pentru proiectele de renovare și reamenajare a locuinței, o experiență de cumpărare îmbunătățită și produse noi, inovatoare, de calitate bună, la prețuri corecte

Kingfisher va opera întreaga rețea din România sub brandul Brico Depôt

Procesul de rebranding va fi finalizat până la începutul sezonului de primăvară, astfel încât în prima parte a anului 2019 Kingfisher va opera întreaga rețea din România sub brandul Brico Depôt.

Adela Smeu, CEO Brico Depôt România, a declarat: „Continuăm strategia de consolidare a operațiunilor după achiziţia Praktiker, de la sfârșitul anului trecut, prin inițierea procesului de rebranding. Vom finaliza  astfel o etapă importantă a procesului de integrare și vom lansa o alta, orientată către o acoperire națională mult mai bună și axată și mai mult pe nevoile clienților noștri.

Credem că fiecare dintre noi trebuie să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca reamenajarea locuinţei sa fie accesibilă tuturor. Ambiția grupului din care facem parte este să devenim lider pe piața de îmbunătățire a locuinței, un obiectiv care va prinde din ce în ce mai mult contur în urma strategiei noastre pe termen mediu și lung.”

Magazinele Praktiker din Arad, Brașov și Pitești se vor închide

Pe lângă procesul de rebranding, planul de optimizare a rețelei comerciale și eficientizare a activității operaționale include și închiderea a trei magazine Praktiker respectiv Arad, Brașov și Pitești.

Brico Depôt a prevăzut deja un plan de suport și integrare a cât mai multor angajați în rețeaua de magazine existentă.

Adela Smeu a adăugat: „Nu a fost deloc o decizie ușoară. Înțelegem impactul pe care această decizie îl are asupra colegilor noștri și am construit un plan prin care să le oferim posibilitatea de a lucra în alte magazine Brico Depôt sau sprijin în găsirea altor oportunități de angajare pe piața locală.”

În 2016, grupul Kingfisher a lansat o nouă strategie operațională, ONE Kingfisher, în care accentul este pus pe crearea unei oferte unificate de produse pentru îmbunătăţirea locuinţei, pe valorificarea mediului digital şi pe optimizarea eficienței operaționale, în toate țările în care funcționează brandurile Kingfisher.

Brico Depôt România va continua să investească în toate magazinele pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților. Pentru clienții din România, beneficiile strategiei Kingfisher vor însemna, în primul rând, game de produse inovatoare, la prețuri corecte, în magazine mai bine organizate.

Brico Depôt România

Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, cel mai mare grup de retail din Europa cu articole pentru reamenajarea caselor, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1.885 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Brico Depôt România începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.