Oficial: din 15 martie, magazinele Praktiker devin Brico Depôt

Brico Depôt a anunțat că, începând cu data de 15 martie 2019, cele 20 de magazine Praktiker rămase în rețea vor deveni unități Brico Depôt, dată când se finalizează procesul de rebranding, iar rețeaua Brico Depôt din România va număra un total de 35 de magazine.

Brico Depôt

„Din 15 martie, vom fi mai aproape de clienții noștri, dar și de obiectivul nostru ca activitatea de îmbunătățire a locuinței să fie accesibilă tuturor. În procesul de transformare am ținut cont de modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și reamenajare, de suprafețele și bugetele de care dispun, dar și de echipamentele de care au nevoie.

Plecând de la nevoile clienților noștri, am adaptat modul de prezentare a produselor la raft – mai intuitiv și ușor de urmărit – am prevăzut spații inspiraționale – showroom-uri de baie, în care clienții pot testa produsele și vedea cum va arăta baia lor în realitate – și am introdus game noi și inovatoare de produse. Clienții vor beneficia, astfel, de o experiență unică de cumpărare, adaptată așteptărilor și cerințelor lor, la prețuri corecte, în magazine mai bine organizate”, au declarat reprezentanții Brico Depôt România.

Oferta unificată de produse

Pe lângă schimbarea aspectului exterior al magazinelor și a layout-ului acestora, rebrandingul presupune și unificarea ofertei de produse, în contextul în care, la nivelul grupului Kinkfisher, proprietarul rețelei Brico Depôt, transformarea gamelor actuale de produse se va face și prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile în toate magazinele din Europa.

„Am lansat la nivel de grup o ofertă unificată de produse concepută să rezolve diversele provocări cu care se confruntă clienții noștri în proiectele de amenajare și renovare. În urma unor studii realizate intern, am descoperit că așteptările și nevoile oamenilor în ceea ce privește proiectele de amenajare a locuinței sunt similare la nivel european. În prezent, mii de produse din oferta unificată se găsesc în reţeaua Brico Depôt, iar mare parte dintre acestea sunt disponibile şi în noile magazine Brico Depôt.

Oferta unificată înseamnă simplitate: produse inovatoare, ușor de montat și eficiente din punct de vedere al spațiului utilizat. Nu în ultimul rând, oferta unificată de produse înseamnă și un control foarte bun al costurilor.

Vom continua politica noastră de prețuri mici zilnic, astfel încât clienții nu vor trebui să aștepte perioadele de promoții pentru a începe proiectele mult dorite de îmbunătățire a locuinței sau pentru a amâna proiecte importante de reamenajare. Indiferent de spațiul și bugetul de care dispun, clienții noștri vor descoperi în magazinele noastre soluțiile potrivite pentru orice proiect de amenajare, astfel încât aceștia să aibă încredere că vor finaliza cu succes toate proiectele de îmbunătățire a locuinței pe care și le propun”, au declarat reprezentanții Brico Depôt România.

Anunțat la finalul lunii septembrie 2018, procesul de rebranding și de integrare a portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt a început prin închiderea unor unități Praktiker: mai întâi magazinele din București – Voluntari, Bacău, Ploiești și Focșani, iar mai apoi magazinele din Pitești, Brașov și Arad.

Procesul de rebranding al rețelei Praktiker, implementat în mai multe etape, continuă demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieței de Home Improvement din România.

35 de magazine Brico Depôt în România

După ce a anunțat că iese din piețe precum Spania, Portugalia si Rusia, Kingfisher mizează pe piața din România, încercând să consolideze si mai mult operatiunile din țara noastră. Astfel, după finalizarea rebrandingului, începând cu 15 martie 2019, rețeaua cumulată de magazine Brico Depôt din România va număra 35 de magazine.

Brico Depôt România

Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, cel mai mare grup de retail din Europa cu articole pentru reamenajarea caselor, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.

În august 2017, Kingfisher a cumpărat, de asemenea, rețeaua de 27 de magazine Praktiker din România.

Kingfisher plc este o companie internațională de bricolaj şi amenajări interioare, cu aproape 1.200 de magazine în 10 țări din Europa și Rusia, susținută de o echipă de 77.000 de colegi. Ne desfăşurăm activitatea sub patru branduri de retail – B & Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,216 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Oficial: din 15 martie, magazinele Praktiker devin Brico Depôt

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.