Brico Depot România, parte a retailerului de bricolaj Kingfisher, a lansat azi oficial, în cadrul unei conferinţe de presă, Catalogul Brico Depot 2016, cel mai amplu catalog de pe piaţa de bricolaj din România, disponibil din 6 mai 2016.
Un proiect unic pe piaţa de profil din România, Catalogul Brico Depot 2016 are 320 de pagini şi conţine 10.500 de articole disponibile în toată ţara. Catalogul este unul anual şi va fi disponibil gratuit din 6 mai 2016 cu un tiraj de 400.000 de exemplare. Preţurile din catalog sunt garantate timp de 4 saptămâni (între 6 mai şi 1 iunie 2016).
La Catalog au lucrat aproape 70 de oameni, împărţiţi în 5 echipe, timp de aproape 2 luni. Au fost corectate cca 2.000 de pagini, au fost comandate 25 de camioane de hârtie şi s-au consumat cca 6 tone de cerneală, iar la final s-a împachetat totul în 307 paleţi.
Personajele care apar în Catalogul Brico Depot 2016 sunt reale, aceştia fiind angajaţii magazinelor Brico Depot. Lansarea catalogului va fi însoţită şi de o tombolă cu 48.000 de premii pentru clienţi, iar premiul cel mare este un autoturism.
Alături de varianta tipărită, clienţii au acum ocazia de a regăsi informaţiile din catalog şi online prin aplicaţia mobilă Bricodepot România, disponibilă în App Store si în Google Play.
Odată cu lansarea noului catalog, Brico Depot îşi lansează şi noua imagine cu Mihai Bobonete şi Adrian Văncică, protagoniştii viitoarelor spoturi publicitare (cca 900 de spoturi TV), parte din noua campanie de promovare a retailerului.
„Catalogul Brico Depot 2016 este un proiect ambiţios de care suntem foarte mândri. Ne dorim ca acest catalog special să devină un reper pe piaţa de bricolaj şi un prieten de nădejde pentru toţi clienţii noştri. Iar acesta este doar începutul. Scopul nostru, pe termen lung, este să creăm o tradiţie în redactarea catalogului an de an, astfel încât oamenii să-l aştepte cu nerăbdare în fiecare primăvară”, spune Christian Mazauric, Director general Brico Depot România.
„Lansarea Catalogului 2016 marchează totodată o schimbare de concept în depozitele noastre. Anul trecut, promiteam clienţilor noştri o experienţă diferită, iar acum ne îndeplinim această promisiune. Ne-am dorit si am căutat sa ne pliem pe nevoile consumatorului, astfel că am găsit modalităti creative de adaptare a conceptului global la specificul pieţei locale. Am schimbat radical abordarea şi am început să ne concentrăm mai mult pe zona de servicii şi crearea unei legături mai apropiate cu cei care intră în depozitele noastre. În acest sens, alegerea ca exponenţi de imagine a celor 2 actori, Bobonete şi Văncică, vine ca o completare firească,” a adaugat Mazauric.
Aşa cum a afirmat conducerea Brico Depot România şi la finalul anului trecut, retailerul nu va deschide în acest an niciun magazin, concentrându-se pe consolidarea afacerii din România. Targetul de 50 de magazine Brico Depot în România va începe a se materializa începând cu 2017 când retailerul va relua expansiunea.
Brico Depot România a avut pierderi de 9 de milioane de lire sterline în anul financiar 2015 (februarie 2015 – ianuarie 2016), conform rezultatelor financiare ale grupului britanic Kingfisher anunţate de curând.
Brico Depot România avea la 31 decembrie 2015: 811 angajaţi, 15 magazine cu o suprafaţă totală de vânzare de 114.000 mp şi 12.000 de produse esenţiale disponibile pentru construcţii şi amenajări interioare.
Brico Depôt a fost înființat în 1993 în Reims (Franța). Are în prezent 118 magazine în Franța, 28 în Spania, 2 în Portugalia și 15 în România. Brico Dapot vizează în primul rând pasionaţii DIY și constructorii profesionişti. Este bazat pe un format de preț scăzut, care oferă clienţilor produsele esențiale pentru DIY și proiecte de renovare, disponibile în cantităţi mari, dar şi pentru şantierele de construcții.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
