Noua strategie Brico Depot include dezvoltarea serviciului de clienţi, intrarea pe online şi expansiunea până la 50 de magazine

Noua strategie Brico Depot, dezvăluită de către noul CEO Brico Depot, Christian Mazauric, se va baza pe dezvoltarea serviciului de clienţi, intrarea pe online cu un sistem tip click & collect şi expansiunea reţelei naţionale până la 50 de magazine.

Christian MazauricDupă preluarea reţelei Bricostore, în 2013, principala prioritate a Brico Depot România a fost transformarea businessului după modelul Brico Depot.

„Aceasta a fost singura strategie impusă de predecesorul meu, Patrick Papot, în aceste 18 luni, de la achiziţie şi până la transformarea ultimului magazin Bricostore, cel de la Băneasa. Transformarea a fost singura misiune a managerului Patrick Papot în România, una finalizată cu succes. A fost un succes pentru că planul iniţial a prevăzut transformarea magazinelor în 4 ani, iar el afăcut-o în mai puţin de 2 ani.

De aici începe misiunea mea: să cresc business-ul din România. Am o misiune diferită şi am venit aici pentru cel puţin 5 ani de zile,” a declarat Christian Mazauric, CEO al Brico Dépôt România.

După ce și-a încheiat cu succes misiunea la finele acestei veri, domnul Papot a preluat o nouă poziție în cadrul grupului.

După cum se cunoaşte, Grupul britanic Kingfisher, cel mai mare retailer european de bricolaj, a preluat în primăvara lui 2013 reţeaua Bricostore din România de la grupul francez Group Bresson, adică un total de 15 magazine, ce au fost remodelate, într-un interval de 18 luni, după formatul Brico Dépôt pe care Kingfisher îl are aplicat pentru ţări precum Spania sau Franţa.

Ultimul magazin Bricostore transformat a fost cel de la Bucureşti – Băneasa, magazinul cu cea mai mare suprafaţă a reţelei Brico Depot din România, finalizat în septembrie 2015.

Idei noi pentru casa ta: Săptămâna electrocasnicelor

Vânzări online pentru Brico Depot

Brico Depot are în plan implementarea unui sistem de vânzări tip click & collect, ulterior chiar cel cu comandă online cu livrare la domiciliu

„Atât dezvoltarea internetului, în general cât şi dezvoltarea comerţului online ne obligă să ne gândim serios şi la acest canal, sistemul click & collect fiind cel mai aproape de formatul nostru, de specificul produselor noastre, sistem care va fi implementat în cursul anului viitor. Înainte de toate trebuie să schimbăm sistemul IT care este unul învechit. Apoi, vom trece şi la sistemul de comanda online cu livrare la domiciliu dar va fi nevoie de timp mai mult pentru implementare,” a declarat Christian Mazauric.

50 de magazine Brico Depot în România, în următorii ani. Investiţii de peste 200 de milioane de euro

Estimarea făcută de Patrick Papot imediat după intrarea pe piaţa din România a reţelei Brico Depot a rămas aceeaşi: 50 de magazine Brico Depot în România, atât în formatul Big Box, cât şi în formatul Medium, în funcţie de zonă.

„În 2016 nu vom deschide magazine. Vrem să ne focusăm pe customer services, pe îmbunătăţirea experienţei de cumpărare si pe consolidarea business-ului actual. În 2017 vom continua expansiunea. Vom căuta să fim prezenţi în toate oraşele mari în care nu avem magazine deocamdată dar ne vom orienta si spre oraşe mai mici cu potential.

Preţul este un pic supraestimat pentru anumite terenuri, în acest moment. Vom căuta cele mai bune soluţii”.

Investiţiile pentru un magazin se situează între 6 – 10 milioane, iar numărul declarat de magazine ce urmează să se deschidă în România în următorii ani este de 35 de magazine. În concluzie, totalul investiţiilor Brico Depot în România, în următorii ani, va depăşi 200 de milioane de euro.

„Mă aştept ca piaţa să crească cu 3 – 4% în acest an, după estimările noastre”, a încheiat Christian Mazauric, CEO al Brico Dépôt România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,215 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Bricolaj » Noua strategie Brico Depot include dezvoltarea serviciului de clienţi, intrarea pe online şi expansiunea până la 50 de magazine
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Brico Depot’s new strategy in Romania, unveiled by Brico Depot’s new CEO, Christian Mazauric will be based on the development of customer service, with an online entry – most likely with click & collect system – and national network expansion to 50 stores, in the next 3-4 years. Brico Depot had in this moment 15 stores and will not going to open any store in 2016. […]

    Răspunde
  2. […] cum a afirmat conducerea Brico Depot România şi la finalul anului trecut, retailerul nu va deschide în acest […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.