Brico Depot România a avut pierderi de 9 de milioane de lire sterline în anul financiar 2015

Brico Depot România, parte a retailerului de bricolaj Kingfisher, a avut pierderi de 9 de milioane de lire sterline în anul financiar 2015 (februarie 2015 – ianuarie 2016), conform rezultateor financiare ale grupului britanic publicate ieri, 23 martie.

Brico DepotNoile operaţiuni Kingfisher din România (15 magazine Brico Depot), Portugalia (2 magazine BricoDepot) şi Germania (9 magazine Screwfix) au adus retailerului, în anul financiar 2015, vânzări de 111 milioane de lire sterline dar şi pierderi de 17 de milioane de lire sterline, dintre care 9 milioane de lire sterline (11,4 milioane de euro) la Brico Depot România şi 7 milioane de lire sterline la Screwfix Germania.

În anul financiar precedent, cel din 2014, pierderea în aceste 3 pieţe pentru Kinkfisher a fost de 22 de milioane de lire sterline.

Brico Depot România avea la 31 decembrie 2015: 811 angajaţi şi 15 magazine cu o suprafaţă totală de vânzare de 114.000 mp.

Brico Depot nu va deschide niciun magazin în 2016

„În 2016 nu vom deschide magazine. Vrem să ne focusăm pe customer services, pe îmbunătăţirea experienţei de cumpărare si pe consolidarea business-ului actual. În 2017 vom continua expansiunea. Vom căuta să fim prezenţi în toate oraşele mari în care nu avem magazine deocamdată dar ne vom orienta si spre oraşe mai mici cu potential,” a declarat la finalul anului trecut Christian Mazauric, CEO al Brico Depot România.

Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări

După cum se cunoaşte, Grupul britanic Kingfisher, cel mai mare retailer european de bricolaj, a preluat în primăvara lui 2013 reţeaua Bricostore din România de la grupul francez Group Bresson, adică un total de 15 magazine, ce au fost remodelate, într-un interval de 18 luni, după formatul Brico Depot pe care Kingfisher îl are aplicat pentru ţări precum Spania sau Franţa.

La nivel global, Kingfisher a raportat ieri vânzări de 10,3 miliarde de lire sterline (13 miliarde de euro), în creștere cu 2,6% față de anul fiscal anterior, în timp ce profitul ajustat înainte de taxe s-a ridicat la 686 de milioane de lire sterline (867 milioane de euro), reprezentând un avans de 0,3% față de rezultatul anului fiscal 2014.

Kingfisher este cel mai mare grup de bricolaj din Europa și al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1.134 de magazine în nouă țări din Europa și Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depot și Screwfix. Kingfisher operează de asemenea brandul Koctas, o colaborare de 50% în Turcia cu Grupul Koc.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *