România se află pe locul 8 în Europa în ceea ce priveşte încrederea în a executa proiecte tip DIY, conform raportului European Home Report, emis de către Kingfisher, cel mai mare retailer european de bricolaj.
Raportul a adunat răspunsuri de la peste 17.000 de persoane (barbati şi femei) de pe piețele în care retailerul Kingfisher îşi desfășoară activitatea: Franța, Marea Britanie, Irlanda, Polonia, Spania, Rusia, România, Turcia și Germania, reprezentând o populație totală de 537 milioane de persoane.
Astfel, încrederea în a face proiecte tip DIY variază semnificativ de la o țară la alta, Germania și Franța fiind în fruntea acestui top european. Celelalte locuri sunt ocupate, în ordine de: Polonia, Rusia, Spania, Irlanda, România şi Turcia.
Acelaşi raport arata că 46% dintre britanici cumpără online produse de tip Home Improvement, aceast procent fiind cel mai mare din Europa. De asemenea, Marea Britanie este țara care utilizează cel mai mult serviciul click&collect.
Românii sunt cei care caută cel mai mult o casă pe care să o renoveze în stilul personal (46%). De asemenea, cel mai mult românii dori un garaj (28%), o seră (23%), o grădină pavată (32%) și o grădină de legume (22%).
Întregul rapor Kingfisher îl găsiţi aici: European Home Report.
În România, retailerul Kingfisher este prezent prin brandul de retail Brico Depot, o reţea naţională de 14+1 magazine, foste Bricostore.
Kingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa și al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1.134 de magazine în nouă țări din Europa și Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix. Kingfisher operează de asemenea brandul Koçtaș, o colaborare de 50% în Turcia cu Grupul Koç.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.