Colecția de semințe și substraturile Micul Grădinar, cel mai nou brand de grădinărit de pe piață, parte din portofoliul companiei Agrocosm Consult, se poate găsi exclusiv pe www.gradinar.ro, „platforma grădinarilor iscusiți” și unul dintre cele mai importante magazine online dedicate grădinăritului din România.
Brandul de grădinărit Micul Grădinar a fost lansat de Agrocosm Consult, una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România, de Dr.Soil GmbH, compania germană care produce și distribuie pe piața europeană produsele naturale Dr.Soil pentru îngrijirea plantelor, și de Online Gardening Solutions, agenție de marketing specializată în domeniul grădinăritului.
Brandul Micul Grădinar, lansat în februarie 2020, cuprinde o colecție consistentă de semințe atent selecționate de legume, plante aromatice, fructe, flori și substraturi pentru orhidee și cactuși & suculente. Gama de produse de grădinărit „de familie” este în continuă dezvoltare, iar planul de comunicare va aborda diferite canale de promovare: online, in-store, radio etc.
Listarea pe platforma www.gradinar.ro
„Am creat alături de partenerul nostru, Dr.Soil GmbH, un plan editorial pentru platforma www.gradinar.ro, care să scoată în evidență caracteristica principală a gamei Micul Grădinar, și anume plăcerea grădinăritului „în familie”.
Listarea pe platforma www.gradinar.ro s-a făcut încă de la începutul lunii martie 2020, când am listat mai întâi gama de butași de trandafiri „selecția Bunicii”, după care au urmat substraturile și arbuștii fructiferi „selecția Bunicului.
Gama de semințe Micul Gradinar a fost listată mai târziu pentru a putea observa reacția clienților tradiționali și impactul produselor noastre în magazinele fizice specializate.
Deja negociem parteneriate și cu alte marketplace-uri din România și sperăm ca, până la sfârșitul acestui sezon, gama de produse Micul Grădinar să fie disponibilă în cel puțin încă două alte platforme online”, a declarat Gabriel Ureche, director general Agrocosm Consult.
Primele impresii după listarea pe www.gradinar.ro
După o serie de analize interne, am descoperit că, majoritatea clienților care au cumpărat plicurile cu semințe Micul Grădinar, le-au ales pentru imaginea produselor, pentru modul de expunere și nu în ultimul rând pentru calitatea semințelor.
Suntem foarte atenți la comentariile clienților noștri, care vin atât din mediul online, cât și din mediul offline, și încercăm, pe cât posibil, să le fim alături într-ale grădinăritului și să le sărim în ajutor ori de câte ori au întrebări sau dificultăți în a alege semințele potrivite.
Listarea gamei de produse Micul Grădinar pe platforma www.gradinar.ro nu poate decât să ne bucure, mai ales că aceasta se încadrează perfect în portofoliul lor de produse. Putem spune că împărtășim aceleași valori când ne raportăm la piața de profil: calitate, respect, seriozitate și, nu în ultimul rând, valoarea educativă prin intermediul căreia participăm la transformarea grădinăritului într-o pasiune.
În prezent, pe platforma www.gradinar.ro sunt listate peste 100 de articole sub brandul Micul Grădinar.
Trebuie, însă, să ne despărțim de butașii de trandafiri și de arbuștii fructiferi, pentru care, deși au avut un succes răsunător atât în rândul clienților din mediul urban, cât și din mediul rural, a trebuit să oprim vânzările din cauza epidemiei de COVID-19.
Cum se prezintă piața locală de semințe, cu focus pe online?
Comparativ cu anul trecut, vânzările online de semințe au o creștere de peste 70% la anumite sortimente.
În această perioadă foarte grea pentru noi toți, grădinăritul este un mod plăcut de a ne petrece timpul liber și este, în aceleași timp, o activitate relaxantă.
Ne așteptăm la o prelungire a sezonalității semințelor, în general, și a materialului săditor, în particular. Schimbările meteorologice încă permit semănarea și plantarea în grădină și jardiniere.
Website dedicat gamei de produse Micul Gădinar, în lucru
În prezent, prietenii noștri de la agenția Online Gardening Solutions construiesc un website dedicat brandului, unde va fi prezent întregul portofoliu de produse Micul Grădinar, cu descrieri ample și – sperăm – răspunsuri la cele mai comune întrebări din domeniul grădinăritului, cu care clienții noștri se confruntă în fiecare sezon.
Ne dorim ca această nouă platformă de „grădinărit de familie” să surprindă într-un mod plăcut clienții mici și mari. Va fi o platformă interactivă, foarte prietenoasă, colorată, pentru părinți, bunici și nepoți, deopotrivă.
Ne pregătim să lansăm platforma online dedicată brandului Micul Grădinar în această vară. Am dorit ca lansarea să aibă loc în cadrul unui eveniment dedicat, dar în momentul de față este foarte complicat să avansăm o dată exactă când vom putea face acest lucru, în contextul în care sunt interzise toate tipurile de evenimente și căutăm soluții pentru a putea marca cum se cuvine lansarea.
Magazin online dedicat?
Studiem, de asemenea, și varianta unui magazin online dedicat, însă în următorii ani, pentru că momentan ne concentrăm pe dezvoltarea de noi produse, respectiv pe consolidarea acestora pe piața de profil.
Cum se prezintă gama Micul Gradinar, la 2 luni de la lansare?
Feedback-ul venit din magazinele fizice, unde produsele sunt prezente încă din luna februarie, este unul pozitiv. În acest moment, în toate magazinele DEDEMAN, este prezent câte un stand dublu, personalizat, care conține întreg sortimentul de semințe din gama Micul Grădinar.
De asemenea, magazinele PROFI, Supeco – Carrefour și Anabella au comercializat gama Micul Grădinar, butașii de trandafiri, arbuștii fructiferi și substraturile Micul Grădinar, vânzările fiind mult peste așteptările noastre.
Ce urmează pentru gama Micul Grădinar?
Suntem în contact permanent cu clienții noștri, încercăm să răspundem cât mai prompt la orice situație neașteptată ce poate apărea, și în schimbul ”bunei colaborări” ne povestesc întâmplări cu clienții din magazine, care chiar și pe o vreme ca aceasta, caută să-și semene cele trebuincioase, cum ne place să spunem în ultima vreme, în intimitatea propriei grădini.
Sperăm ca, în timp, să reușim să extindem gama Micul Grădinar, iar produsele să fie prezente în toate magazinele fizice. Dorim să putem ține pasul cu preferințele clienților noștri, produsele noastre fiind produse de calitate, în ambalaje atractive și la prețuri competitive.
Eu sper sa înțelegem toți că salvarea noastră vine de la natură, trebuie să învățăm să iubim natura, să iubim grădinăritul, iar în contextul actual să conștientizăm că acest hobby ne poate asigura hrana zilei de mâine.
www.gradinar.ro
Magazinul online www.gradinar.ro activează pe piața românească încă din 2016. În acest moment, platforma găzduiește ofertele a peste 10.000 de produse de grădinărit de la peste 25 de branduri de profil din Europa și este în continuă dezvoltare.
Agrocosm Consult – Micul Grădinar, contact
Mai multe informații pe www.agrocosm.ro, e-mail: office@agrocosm.ro / tel: 0721.600.381.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.