Micul Grădinar, cel mai nou brand de grădinărit – evoluție la o lună de la lansare

La o lună de la lansarea brandului Micul Grădinar, am analizat evoluția celui mai nou brand de grădinărit de pe piață alături de Gabriel Ureche, director general Agrocosm Consult. Lansarea gamei de produse Micul Grădinar s-a făcut în rețeaua de magazine DEDEMAN, iar apoi gama a fost extinsă și către alre rețele de magazine.

Brandul de grădinărit Micul Grădinar a fost lansat de Agrocosm Consult, una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România, Dr.Soil GmbH, compania germană care produce și distribuie pe piața europeană produsele naturale Dr.Soil pentru îngrijirea plantelor și Online Gardening Solutions, agenție de marketing specializată în domeniul grădinăritului.

Micul Grădinar

Primele produsele ale brandului Micul Grădinar au intrat în magazine începând cu luna februarie 2020: o colecție consistentă de semințe atent selecționate de legume, plante aromatice, fructe și flori și substraturi pentru orhidee și cactuși & suculente. Calendarul de noi lansări de produse, care să suplimenteze gama de produse de grădinărit „de familie”, este în continuă dezvoltare, iar planul de comunicare va aborda diferite canale de promovare: online, in-store, radio etc.

Ce înseamnă proiectul Micul Grădinar pentru Agrocosm?

După mai mult de 15 ani de activitate în piața semințelor pentru legume și flori din România consideram că ne-am maturizat. Micul Grădinar este un nou început, considerăm că este un pas important pentru compania noastră. Prin lansarea acestei game de produse am început să ne consolidăm numele.

Micul Grădinar este o poveste, dacă în copilăria noastră Bunica ne spunea povești, acum, noi spunem povestea. Cu Bunicul, Bunica și Nepotul. Nu doar o spunem, facem parte din poveste.

Produsele din gama Micul Grădinar sunt produse cu o imagine atractivă, ușor de înțeles, sunt produse care ne aduc aminte de copilărie, produse de cea mai bună calitate.

Când ne-am hotărât să lansăm Micul Grădinar am gândit o gamă completă de produse, nu doar plicuri cu semințe. Toate produsele ambalate sub acest brand sunt produse testate în România, dintre care am selectat produsele ce au dat rezultate.

Ce aduce diferit proiectul Micul Grădinar? Care sunt cele mai importante particularități?

Micul Grădinar

Cum am mai spus, este un proiect complex, gândit împreună cu partenerul nostru extern, compania germană Dr.Soil GmbH și cu agenția ieșeană Online Gardening Solutions.

Împreună cu Miniesterul Educației și Învățământului pregătim pentru proiectul „Școala Altfel” câteva produse educative, produse ce au ca scop educarea copiilor, practic vor descoperi cum se seamănă o sămânță și cum se îngrijește o plantă. Dacă situația actuală nu ne va permite desfășurarea proiectului, il vom amâna pentru o perioadă ulterioară.

Generația actuală, generația Facebook, trebuie să înțeleagă că pe lângă telefon și tabletă sunt și alte lucruri interesante.

Dacă ținem cont și de situația actuală, trebuie să înțelegem că salvarea noastră vine de la natură, trebuie să învățăm să ne producem singuri legumele.

De asemenea, Micul Grădinar este partener 1IUNIFEST, în parcul Alexandru Ioan Cuza, unde împreună cu Radio Itsy Bitsy vom desfășura proiectul Școala Micul Grădinar, în cadrul căreia, timp de 3 zile, vom învața copiii care participă la eveniment tainele grădinăritului. Evident, evenimentul va avea loc atunci când contextul actual va permite organizarea acestuia.

Ce ajutor in-store pentru vânzări are gama de produse Micul Grădinar?

Micul GrădinarGama de semințe Micul Grădinar este împărțită în 3 categorii: Bunicul, Bunica și Nepotul. Am creat un stand cu față dublă, foarte atractiv, pentru o expunere cât mai bună a produselor în magazine. Standul cu semințe Micul Grădinar se livrează preîncărcat cu 6.500 plicuri de semințe și reprezintă o modalitate de plasare foarte bună a produselor, fără a ocupa spațiile existente la raft pentru alte produse.

Substratul pentru Orhidee Micul Grădinar din categoria Bunica are o dispunere într-un bax de tip Ready to sell, foarte ușor și convenabil de expus.

Butașii de trandafir Micul Grădinar din categoria Bunica reprezintă o selecție de trandafiri, baxul având o sortimentație de 20 de produse diferite, iar dispunerea acestuia este tot în baxuri de tip Ready to sell.

Arbuștii Micul Grădinar din categoria Bunicul reprezintă o selecție de arbuști fructiferi, mure, afine, zmeură, aronia etc. Această gamă se prezintă tot în baxuri tip Ready to sell, într-o sortimentație de 20 de produse diferite pe bax.

Ce cuprinde gama de produse Micul Grădinar?

Gama Micul Grădinar cuprinde, în acest moment, o sortimentație de 57 de produse, dar ne dorim să mărim gama până la 100 de produse de semințe selecționate și hibrid.

Cele mai vândute produse din gamă sunt butașii de trandafiri, semințele de morcov, semințele de castraveți, semințele de flori diverse, semințele pentru plante aromate, arbuștii fructiferi și substraturile de orhidee.

În ce rețele de magazine se găsesc produsele Micul Grădinar?

Pentru lansarea gamei de semințe Micul Grădinar am ales compania DEDEMAN și pentru că este cea mai mare rețea DIY din România, cu o foarte bună acoperire națională, dar și pentru că este o rețea 100% românească, companie căreia îi mulțumim pentru deschidere și suport.

Produse din gama Micul Grădinar se găsesc și în magazinele PROFI, partenerul nostru de foarte mult timp, unde suntem prezenți cu butași de trandafiri, arbuști fructiferi și substrat Orhidee.

Produse din gama Micul Grădinar au fost livrate, de asemenea, în rețeaua de magazine SUPECO, către compania Dcnew, în rețeaua de magazine ANNABELLA și în alte magazine de specialitate.

Cum se prezintă vânzările gamei Micul Grădinar după o lună de la lansare?

Statisticile de vânzări primite de la partenerii noștri ne bucură și ne fac să privim cu optimism dezvoltarea acestei game. Produsele Micul Grădinar sunt foarte bine primite de către cumpărători, iar procentul cel mai mare din vânzarea totală, de peste 50%., este atribuit plicurilor cu semințe. Butașii de trandafiri și arbuștii sunt produsele cele mai căutate, procentul vânzărilor fiind de peste 90% .

Care sunt cele mai mari provocări pentru Agrocosm și pentru proiectul Micul Grădinar?

Cea mai mare provocare este să trecem cu bine peste această problemă globală și care ne afectează și pe noi, legată de epidemia de COVID-19. Este o situație nouă și foarte grea pentru toată lumea, dar așa cum spuneam, trebuie să înțelegem că salvarea noastră vine de la natură, de care trebuie să avem mai multă grijă. Trebuie să învățăm să ne producem singuri legumele, iar Micul Grădinar susține acest lucru.

Tuturor partenerilor noștri le dorim sănătate multă și putere să trecă peste această criză globală. A venit timpul să încurajăm producția locală, producătorii români. Doar așa vom putea supraviețui ca țară.

Micul Grădinar va avea puterea să meargă mai departe.

Micul Grădinar este un brand construit de:

Agrocosm Consult – una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România și unul dintre cei mai importanți furnizori ai retailului, cu un portofoliu diversificat de produse sub brandurile Agrocosm, Agrocosm Profesional, Kids Agrocosm, Micul Fermier.

Dr.Soil GmbH – companie germană  care produce și distribuie pe piața europeană produse naturale pentru îngrijirea plantelor.

Online Gardening Solutions – agenție de marketing specializată în domeniul grădinăritului. În portofoliul agenției sunt numeroase branduri naționale și internaționale din domeniul peisagisticii și grădinăritului care doresc să își promoveze produsele în mediul online.

Agrocosm Consult – Micul Grădinar, contact

Mai multe informații pe www.agrocosm.ro, e-mail: office@agrocosm.ro / tel: 0721.600.381.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *