EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, târgul profesional dedicat produselor din categoriile bricolaj, materiale construcții, amenajări interioare, instalații și grădină, cu focus pe soluții și produse „verzi”, organizat de publicația BricoRetail.ro, prezintă noi parteneri și expozanți ai celei de-a 3-a ediții, ce va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București.
Rezervă un stand aici: www.expo-diy.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener!
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-diy.com sau tel. 0720.120.456
Astfel, Riviera Works, cu brandurile TOTAL și Wolfson devine Partener SMART, iar Rawlplug, Aviputna și Serrature Meroni sunt expozanți noi ai ediției din acest an.
De asemenea, GÉPBÉR-Színpad devine Visual Partner al evenimentului.
Aceste companii se alătură celorlalți parteneri și expozanți EXPO DIY 2024 – Smart Green Home:
- Stanley Black & Decker Romania și Yalco – parteneri HOME
- Agenția Poloneză de Investiții și Comerț (The Polish Investment and Trade Agency), care va avea un pavilion cu 12 companii din Polonia și Green Project – parteneri SMART
- DAXI și Update Advertising, cu brandul Produktiva (Echipamente de Siguranță și Protecție Personalizate)– parteneri GREEN
- Golden Fish – cu brandul Micul Fermier, Einhell, Grupa Topex – cu brandurile Graphite, Fixero și Neo, Procema Perlit, Servicii Publice, IDRO-BRIC, Honest General Trading – cu brandurile Evotools și Evosanitary, Keter, Meesenburg, Silva Group, Kreativ, Kordo (Franța), DEDRA Exim Tools, METALY (Italia), HOPA CZ (Cehia) și Biohort GmbH (Austria) – expozanți
Pe de altă parte, companiile Gun Media și Kooperativa 2.0 (ClaudCart) sunt primii parteneri TECH – furnizori de echipamente, tehnologie și servicii pentru retail, eCommerce și industria DIY.
RIVIERA WORKS – Partener SMART
www.rivieraworks.ro www.atomico.ro
Riviera Works este o companie cu capital 100% românesc, cu o activitate de peste 15 ani în distribuția B2B a articolelor de bricolaj: unelte și scule de mână sau electrice pentru construcții, grădinărit și amenajări; produse de uz gospodăresc; echipamente de protecție.
Activitatea companiei este susţinută de o bază logistică bine structurată cu depozite pentru stocare de marfă și picking, parcare și clădiri
moderne de birouri – situate în Ilfov.
Riviera Works, în cifre:
– peste 100 de angajaţi
– peste 2.500 Clienţi B2B
– 30 oameni de vânzări
– peste 5.000 produse disponibile
– depozite proprii de peste 7.000 mp
Principalele branduri din portofoliul companiei sunt: Blade (piese de schimb, echipamente și produse pentru grădinărit și silvicultură), Gospodarul (produse pentru uz gospodăresc precum pompe de apă, generatoare, drujbe, motosape, etc), TOTAL (scule si unelte), Syncromate (piese de schimb şi accesorii pentru bicicletele middle-level) și Wolfson (o gamă variată de produse de uz gospodăresc, dar și scule și unelte).
Rawlplug – expozant
Rawlplug România a devenit un nume de referinţă pe piaţa locală a construcţiilor, începând din 2013, dezvoltându-se într-un furnizor de referinţă al soluţiilor de fixare pentru industria construcţiilor. La nivel global, Rawlplug a fost un pionier în evoluţia sistemelor de fixare, dezvoltând, în urmă cu peste 100 de ani, primul diblu, prima ancoră mecanică şi primul rotopercutor mecanic.
Aceste inovaţii de referinţă au fost rapid adoptate în diverse aplicaţii din industria construcţiilor, marcând naşterea brandului Rawlplug, înregistrat oficial în 1912. Prin dezvoltarea, de-a lungul timpului, a brandului Rawlplug, a început o nouă eră în domeniul elementelor de fixare la nivel internaţional, axată, nu doar pe producţie şi distribuţie, ci şi pe furnizarea de consultanţă tehnică specializată.
Există 11 categorii de produse în portofoliul nostru : ancore chimice, ancore mecanice, fixări cadre, fixări pentru sisteme termoizolante, fixări pentru acoperișuri plate, sistem pasiv de protecție împotriva incendiilor, spume și materiale de etanșare, elemente de fixare, sisteme de fixare directă, accesorii și consumabile pentru scule electrice, capsatoare. Indiferent dacă produsele noastre sunt utilizate în șantierele de proiecte de investiții internaționale sau pentru lucrări de finisare a gospodăriilor, garantăm fiabilitatea și siguranța tuturor acestor soluții pentru clienții noștri.
Aviputna
AVISOL este un îngrașământ organic, 100% natural, rezultat din dejecția de pasăre și care îndeplinește toate cerințele impuse de Directiva CE 834/2007 privind producția ecologică.
AVISOL este un produs al grupului de firme AVIPUTNA, cu capital 100% privat românesc al cărei obiect de activitate îl constituie creșterea găinilor ouătoare și producerea de ouă pentru consum cu o tradiție de peste 50 ani în domeniu. Ouăle produse de ferma AVIPUTNA sunt premiate în mod constant de catre „Institutul Internațional al Gustului și Calitatii” de la Bruxelles pentru gust și calitate, iar acest lucru se reflectă și în calitatea îngrășământului organic AVISOL prin complexitatea micro-elementelor și mineralelor pe care le conține.
AVISOL este un produs obținut printr-o tehnologie japoneză unică în țară, prietenoasă cu mediul datorită unui foarte bun control al procesului de fermentare a dejecției, care nu permite eliminarea amoniacului în atmosferă.
AVISOL este un îngrășământ organic fermentat în mod natural, cu un ph =7,4 ce asigură menținerea fertilității solului și îmbogățirea acestuia.
AVISOL se prezintă sub formă de granule în 3 categorii (0 – 2 mm, 2 – 4 mm si 4 – 8 mm), ceea ce favorizează o descompunere lentă în sol a tuturor elementelor pe care le conține, acest lucru duce la o îmbunătățire constantă a calității solului și o producție superioară.
AVISOL este recomandat pentru toate tipurile de culturi, solarii, livezi, flori, terenuri de golf etc. Forma natural granulată a AVISOL favorizează o descompunere lentă în sol a tuturor micro-elementelor pe care le conține, ceea ce duce la o îmbunătățire constantă a calității solului și o producție superioară.
Îngrășământul organic AVISOL poate fi achiziționat online atât din magazinul nostru www.avisol.ro, de pe platforma eMAG.ro, cât și fizic din rețeaua de magazine DEDEMAN.
Serrature Meroni
Fondată în 1945, datorită celor peste 70 de ani de experiență în industrie, Serrature Meroni este un producător italian solid de sisteme de închidere mecanică și electronică.
În 2009, compania a lansat UFO Classic, prima soluție personalizată concepută exclusiv pentru securitatea vehiculelor utilitare și utilitarelor. Fiind un mare succes, a fost adoptat și apreciat de profesioniști și managerii de flote.
UFO+, lansat în 2012, are multe îmbunătățiri: un mecanism de blocare slam care oferă o siguranță mai mare prin blocarea automată, un sistem de montare rapidă care reduce considerabil timpul de instalare și un dispozitiv de securitate convenabil, deoarece este fixat permanent pe caroseria vehiculului.
În 2016, încuietoarea de securitate UFO³ a fost lansată ca avanpremieră mondială la expoziția internațională IAA de la Hanovra. Este o blocare suplimentară, care folosește designul emblematic UFO Classic și caracteristicile principale și le potrivește cu performanțele UFO+. UFO³ aduce întregul sistem la un nou nivel de versatilitate și securitate.
UFO Cloud este noua soluție mecatronică care vă permite să deschideți zona de încărcare a vehiculului, să gestionați și să configurați UFO cu un smartphone prin Bluetooth, folosind aplicația AliA sau aplicația web. Este o soluție ideală, fie pentru un singur proprietar de furgonetă, fie pentru o flotă mare care necesită permisiuni de deschidere asociate, trimiterea cheilor virtuale și setarea perioadelor de valabilitate a cheilor.
În 2021, are loc lansarea UFO², evoluția istoricului UFO Classic, care are dimensiuni similare, dar rămâne fixat de caroseria vehiculului, mereu. UFO² este un sistem de blocaj ușor de utilizat, cu un design care nu reține cheia.
2023 aduce lansarea noului produs Triton, un lacăt încorporat cu închidere în mai multe puncte și o gamă flexibilă de aplicații.
GÉPBÉR-Színpad – Visual Partner
Compania GÉPBÉR-Színpad furnizează soluții complete cu Ecrane Led Full Color și Displayuri LCD și tehnică de scenă cu peste 20 de ani de experiență.
Ecranele sunt deservite de un soft special pentru gestionarea conținutului digital, cu posibilitatea de acces de la distanță.
Domeniile de activitate cuprind un spectru foarte larg: centre comerciale, activitatea de marketing indoor outdoor pentru arenă și stadioane, tabelă de scor multifuncțională, teatre, alte evenimente.
De ce să fii expozant EXPO DIY 2024 – Smart Green Home?
- este singura expoziție din România care adună toate categoriile de produse: bricolaj, DIY, materiale de construcții, instalații, îmbunătățirea locuinței și grădinărit, cu focus pe produse și soluții „green”, dar și sisteme și soluții Smart Home
- este o expoziție B2B care pune față în față, foarte pragmatic, cererea cu oferta
- beneficiezi doar de vizitatori profesioniști în achiziții din retail, centre comerciale, eCommerce, companii de import și distribuție
- beneficiezi doar de vizitatori manageri din companii de construcții, dezvoltatori de proiecte mobiliare, office și industriale, arhitecți și designeri
- beneficiezi de prezența unor buyeri din străinătate, deci expoziția reprezintă o bună oportunitate de extindere în alte piețe
- ai posibilitate să programezi întâlniri de business în cele două zile de expoziție, prin intermediul platformei B2B Meetings: www.b2bmeetings.bricoretail.ro (partenerii au întâlniri de busiess incluse)
- expoziția reprezintă o excelentă oportunitate pentru new business dar și pentru întreținerea și imbunătățirea relației cu actualii clienți
- participi, astfel, la cel mai mare hub de business din România de pe nișa de bricolaj, materiale de construcții, îmbunătățirea locuinței, DIY, grădinărit și produse pentru casă
Rezervă un stand aici: www.expo-diy.com/expozanti/
Devino Partener EXPO DIY 2024 – Smart Green Home
Poți fi unul dintre partenerii EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, cu beneficii precum:
- un stand expozițional – diferit din punct de vedere suprafață, în funcție de pachetul de partener
- expunere in publicația BricoRetail.ro și în publicațiile grupului Retail FMCG Media din care mai fac parte retail-FMCG.ro și ElectroRetail.ro
- expunere în publicațiile partenerilor media, înainte și după eveniment
- expunere în Social Media înainte și în timpul evenimentului
- expunere pe platforma dedicată evenimentului: www.expo-diy.com
- expunere pe parcursul evenimentului în materialele video care rulează în interiorul expoziției
- întâlniri programate prin platforma B2B Meetings incluse
- articole dedicate în publicația BricoRetail.ro
- campanii de promovare în publicația BricoRetail.ro (articole, inserții în newsletter, poziționări pe prima pagină a publicației etc)
- newslettere dedicate BricoRetail.ro
- afișare bannere în publicația BricoRetail.ro
Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, SMART Partner și HOME Partener
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-diy.com sau tel. 0720120456
Cine sunt vizitatorii EXPO DIY 2024 – Smart Green Home?
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home ramâne un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din industrie, care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor sau a partenerilor si expozantilor sau se înregistrează pe site, dar se încadrează în urmatorul profil:
- buyeri/ category managers din retail (rețele de magazine și magazine online)
- directori de achiziții din companii de import și distribuție
- proprietari de business
- manageri din companii de construcții, dezvoltatori de proiecte mobiliare, office și industriale
- arhitecți și designeri
Dacă te încadrezi în profilul de mai sus, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
Cifrele ediției EXPO DIY 2023 – Smart Green Home:
- suprafața expozițională de 3.000 de mp (dintre care 800 de mp outdoor și 2.200 indoor), o suprafață triplă față de ediția anterioară
- 96 de standuri
- 30% dintre expozanți au fost din alte țări din Europa: Polonia, Italia, Germania, Franța, Grecia și Serbia
- peste 250 de participanți din partea partea partenerilor și expozanților
- 65 de companii – parteneri și expozanți
- 380 de vizitatori în cele 2 zile de expoziție: buyeri și category manageri din retail & eCommerce, directori de achiziție din companii de distribuție, manageri și owneri din companii de construcții, arhitecți și designeri
- total – cca. 650 de participanți în ediția din acest an
- cca. 100 de întălniri de business prestabilite între buyeri și parteneri/ expozanți
- Articol cu concluzii post eveniment
B2B Meetings
Două elemente importante diferențiază EXPO DIY – Smart Green Home de celelalte evenimente expoziționale din România: caracterul B2B – un eveniment de business inchis la care participă doar profesioniștii din domeniu și B2B Meetings, platforma de tehnologie atașată evenimentului, care are rolul de a programa întâlniri de business între vizitatori și expozanți, în cele două zile ale expoziției.
Înregistrează-te ca furnizor sau buyer pe B2B Meetings
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home este un eveniment expozițional B2B organizat anual de BricoRetail.ro, publicația de business care acoperă toate categoriile de produse din sectoarele DIY, Home Improvement & Garden, parte din Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile de business retail-FMCG.ro și ElectroRetail.ro.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.