EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, târgul profesional dedicat produselor din categoriile bricolaj, materiale construcții, amenajări interioare, instalații și grădină, cu focus pe soluții și produse „verzi”, organizat de publicația BricoRetail.ro, prezintă noi parteneri și expozanți. Cea de-a III-a ediție a evenimentului expozițional va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București.
Rezervă unul dintre ultimele standuri, aici: www.expo-diy.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener!
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-diy.com sau tel. 0720.120.456
Astfel, Lidl România devine Every Day Partner al ediției din acest an, TOYOTA Material Handling devine Logistic Partner, iar DiLAGO (Olanda), YURTA, GAVIOTA, Dalgeco și YAKSTEEL devin expozanți.
De asemenea, Carlsberg devine Beer Partner cu Carlsberg Regular.
Aceste companii se alătură celorlalți parteneri și expozanți EXPO DIY 2024 – Smart Green Home:
- Stanley Black & Decker Romania – partener HOME
- Yalco – partener HOME
- Agenția Poloneză de Investiții și Comerț (The Polish Investment and Trade Agency), care va avea un pavilion cu 10 companii (producători) din Polonia – partener HOME
- Green Project – partener SMART
- Riviera Works, cu brandurile TOTAL și Wolfson – partener SMART
- DAXI – partener GREEN
- Update Advertising, cu brandul Produktiva (Echipamente de Siguranță și Protecție Personalizate) – partener GREEN
- ZEBRO – partener GREEN
- Alternativo – cu brandul ALEDIO – partener GREEN
Expozanți:
- Golden Fish – cu brandul Micul Fermier, Einhell, Grupa Topex – cu brandurile Graphite, Fixero și Neo, Procema Perlit, Servicii Publice, IDRO-BRIC, Honest General Trading – cu brandurile Evotools și Evosanitary, Keter, Meesenburg, Silva Group, Kreativ, Kordo (Franța), DEDRA Exim Tools, METALY (Italia), HOPA CZ (Cehia), Biohort GmbH (Austria), Rawlplug, Aviputna (cu brandul Avisol), Serrature Meroni (Italia), Lavorwash (Italia), Krongrass Equipment, DAS STRATEGIC PROJECT, FSS Distribuție Romania, Magnum Heating, Metallurgica Buzzi (Italia), Absolut Explorer (cu brandul EcoFlow), AGRO CS, Io Bagno, Jasic.ro și Sammler (Polonia).
Pe de altă parte, companiile Gun Media, Kooperativa 2.0 (ClaudCart), Imsol și CPI Security sunt parteneri TECH – furnizori de echipamente, tehnologie și servicii pentru retail, eCommerce și industria DIY.
Alți parteneri:
- 5 to Go – Coffee Partner
- Aqua Carpatica – Refreshment Partner
- Media Models –Hostess Partner
- ManagisBio – Snack Partner
- GÉPBÉR-Színpad – Visual Partner
- Siviero Maria – Partener de Răcorire
Lidl România – Every Day Partner
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.350 de magazine și peste 225 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.
În prezent, Lidl are aproximativ 375.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
Lidl este partener al expoziției EXPO DIY 2024 – Smart Green Home și va fi prezent cu gama de produse Chef Select, care conține o serie de preparatele românești, delicatesele orientale sau mediteraneene ori deserturi, ideale pentru pauzele de masă din zilele agitate, pentru prânzul luat la locul de muncă sau pentru seri în care vrei să te relaxezi acasă.
Toyota Material Handling – Logistic Partner
Toyota Material Handling Romania a fost înființată în anul 1996 sub denumirea de Material Handling Consultants Romania, având ca obiect de activitate distribuția echipamentelor de manipulare marfă BT și Hyster.
Ulterior, în 2001, compania și-a schimbat denumirea în BT International Romania, iar în 2006 a devenit parte a Toyota Material Handling Group, liderul mondial în domeniul echipamentelor de încărcat și manipulat marfă.
Toyota Material Handling Romania, în cifre:
- + 25 de ani pe piața din România
- 249 de modele de echipamente ce fac parte din 11 familii de produse
- Produse și servicii pentru orice tip de business
- Respectarea trendurilor de viitor, prin cooperarea globala în cadrul grupului și investițiile acestuia în dezvoltarea tehnologiilor avansate, precum automatizarea și soluțiile energetice sustenabile
- Medalie de aur EcoVadis 2024 ce situează compania printre primele 5% din companiile evaluate în ultimul an, acest rating acoperind o gamă largă de sisteme de management, inclusiv impactul asupra mediului, muncii și drepturilor omului, eticii și achizițiilor durabile
- Soluții cu emisii reduse de carbon / zero carbon pe care le oferim clienților noștri
- Maximizarea calitătii și siguranței clienților noștri, lucruri prin care contribuim la eliminarea accidentelor
- + 170 membri ai echipei
- + 30% dintre angajații cu mai mult de 10 ani în cadrul Companiei
- +70 tehnicieni de service în 20 orașe
- +50 ateliere mobile complet echipate
- Tehnicieni de service cu acreditările Toyota – Step și ASEC
- Flotă de echipamente de rezervă
- Stoc considerabil de piese de schimb – livrare în 48 de ore
Noi expozanți EXPO DIY 2024
DiLAGO
Compania olandeză DiLAGO oferă o mare varietate de soluții de ridicare, inclusiv echipament de ridicare, palane, macarale rulante, trolii, cabluri, grinzi de ridicare, curele textile și soluții de inginerie în industrie și în construcții.
Cu ajutorul departamentelor lor de service, inspecție, testare și certificare, DiLAGO garantează cea mai mare siguranță, lucrează eficient și fac din locul tău de muncă un loc sigur și ușor de organizat.
YURTA
Compania YURTA are o activitate de peste 30 de ani în domeniul producerii, ambalării și comercializării de material săditor horticol. Cunoștințele și experiența acumulată în această perioadă i-au propulsat printre companiile cu cea mai dinamică dezvoltare în domeniul grădinăritului din România.
Datorită sortimentaţiei diverse de produse pot oferi arbuști fructiferi, viță de vie, pomi fructiferi, trandafiri, arbuști ornamentali, bulbi de flori etc. Sunt prezenți pe piața internă și externă cu o gamă de produse în continuă creștere.
Povestea lor a început în anul 1994 când firma Yurta Prod și-a început activitatea ca o asociație familială. Investind în activitate pomicolă, compania a dezvoltat o infrastructură modernă, iar cultivarea plantelor pentru înmulțire a devenit pasiunea lor. Gama plantelor și a produselor complementare se lărgește mereu, oferind partenerilor material săditor, îngrășăminte, sere de grădină etc. atât pentru grădinari amatori, cât și profesioniști.
Lângă plantele ambalate cu rădăcină liberă, firma are o gamă semnificativă de plante cultivați în ghiveci care provine din produție proprie aplicând o tehnologie avansată. În această categorie se remarcă trandafiri cu licență de la Tantau Rosen și Kordes fiind expuse la vânzare în stadiu de înflorire, dar și arbuști fructiferi, viță de vie, sau pomi fructiferi classici, columnari sau pitici.
În cadrul EXPO DIY 2024 – Smart Green Home vizitatorii au posibilitatea de a vedea căteva dintre produsele YURTA: plante pentru grădină sau de spații verzi, ca trandafiri cu licență, arbuști fructiferi, pomi fructiferi etc.
GAVIOTA
GAVIOTA este o companie lider la nivel mondial în producerea de accesorii și sisteme pentru copertine, pergole și rulouri.
Cu o prezență internațională din anul 1968, Gaviota oferă o gamă largă de produse și servicii cu valoare maximă orientată pentru client, poziționându-se ca reper de calilate și design de produs. Sistemele lor de protecție solară se bazează pe soluții inovatoare, sigure, rentabile și durabile, dezvoltate de o echipă calificată de peste 300 de persoane unite prin efort, cercetare și implicarea clienților în parteneriate, alături de cele mai recente progrese tehnologice.
Produsul pe care îl vor expune în cadrul EXPO DIY 2024 – Smart Green Home se numește: CLIMA 120 (Pergolă cu falduri). Principalul avantaj al pergolelor este acela că îți permite să acoperi suprafețe medii și mari, sunt produse stabile și asigură un spațiu acoperit impermeabil. Acoperișul pergolei funcționează astfel ca o barieră în calea soarelui, precipitațiilor și a vântului pentru ca tu să te bucuri de timpul petrecut pe terasă, alături de cei dragi.
Acest model de pergolă este ușor de asamblat și dezasamblat, având elemente de prindere mecanică, se poate instala atât pe structuri existente din lemn sau aluminiu, fie cu structură proprie de fixare. Acest model se poate utiliza atât pentru spații private cât și pentru spațiile din domeniul HoReCa. Este un model simplu, eficient și ușor de utilizat.
Dalgeco
DALGECO este o companie înființată în anul 2001 în orașul Constanța, având ca și scop dezvoltarea produselor de calitate superioară în vederea satisfacerii exigențelor din ce în ce mai crescute ale clienților.
Categorii de produse cu brand propriu DCT:
- mănuși grădină
- mănuși manipulare
- mănuși sudor
- mănuși piele
- îmbrăcăminte
- încălțăminte
- ochelari
YAKSTEEL
Relax – Regal / Toaleta Japoneză este un sistem cu tehnologie smart ce cumulează funcțiunile de Wc, Bideu și Uscător într-un unic obiect sanitar.
Condițiile extraordinare de igienă și beneficiile aduse sănătății utilizatorului oferite de acest vas de toaletă sunt completate de consumul redus de energie electrică și de apă, ceea ce îl situează în gama produselor ECO-FRIENDLY. Relax-Regal / Toaleta Japoneză este marcă înregistrată de S.C. Yaksteel S.R.L. – Suceava.
Carlsberg – Beer Partner
De ce să fii expozant EXPO DIY 2024 – Smart Green Home?
- este singura expoziție din România care adună toate categoriile de produse: bricolaj, DIY, materiale de construcții, instalații, îmbunătățirea locuinței și grădinărit, cu focus pe produse și soluții „green”, dar și sisteme și soluții Smart Home
- este o expoziție B2B care pune față în față, foarte pragmatic, cererea cu oferta
- beneficiezi doar de vizitatori profesioniști în achiziții din retail, centre comerciale, eCommerce, companii de import și distribuție
- beneficiezi doar de vizitatori manageri din companii de construcții, dezvoltatori de proiecte mobiliare, office și industriale, arhitecți și designeri
- beneficiezi de prezența unor buyeri din străinătate, deci expoziția reprezintă o bună oportunitate de extindere în alte piețe
- ai posibilitate să programezi întâlniri de business în cele două zile de expoziție, prin intermediul platformei B2B Meetings: www.b2bmeetings.bricoretail.ro (partenerii au întâlniri de busiess incluse)
- expoziția reprezintă o excelentă oportunitate pentru new business dar și pentru întreținerea și imbunătățirea relației cu actualii clienți
- participi, astfel, la cel mai mare hub de business din România de pe nișa de bricolaj, materiale de construcții, îmbunătățirea locuinței, DIY, grădinărit și produse pentru casă
Rezervă unul dintre ultimele standuri, aici: www.expo-diy.com/expozanti/
Devino Partener EXPO DIY 2024 – Smart Green Home
Poți fi unul dintre partenerii EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, cu beneficii precum:
- un stand expozițional – diferit din punct de vedere suprafață, în funcție de pachetul de partener
- expunere in publicația BricoRetail.ro și în publicațiile grupului Retail FMCG Media din care mai fac parte retail-FMCG.ro și ElectroRetail.ro
- expunere în publicațiile partenerilor media, înainte și după eveniment
- expunere în Social Media înainte și în timpul evenimentului
- expunere pe platforma dedicată evenimentului: www.expo-diy.com
- expunere pe parcursul evenimentului în materialele video care rulează în interiorul expoziției
- întâlniri programate prin platforma B2B Meetings incluse
- articole dedicate în publicația BricoRetail.ro
- campanii de promovare în publicația BricoRetail.ro (articole, inserții în newsletter, poziționări pe prima pagină a publicației etc)
- newslettere dedicate BricoRetail.ro
- afișare bannere în publicația BricoRetail.ro
Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, SMART Partner și HOME Partener
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-diy.com sau tel. 0720120456
Cine sunt vizitatorii EXPO DIY 2024 – Smart Green Home?
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home ramâne un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din industrie, care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor sau a partenerilor si expozantilor sau se înregistrează pe site, dar se încadrează în urmatorul profil:
- buyeri/ category managers din retail (rețele de magazine și magazine online)
- directori de achiziții din companii de import și distribuție
- proprietari de business
- manageri din companii de construcții, dezvoltatori de proiecte mobiliare, office și industriale
- arhitecți și designeri
Dacă te încadrezi în profilul de mai sus, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
Cifrele ediției EXPO DIY 2023 – Smart Green Home:
- suprafața expozițională de 3.000 de mp (dintre care 800 de mp outdoor și 2.200 indoor), o suprafață triplă față de ediția anterioară
- 96 de standuri
- 30% dintre expozanți au fost din alte țări din Europa: Polonia, Italia, Germania, Franța, Grecia și Serbia
- peste 250 de participanți din partea partea partenerilor și expozanților
- 65 de companii – parteneri și expozanți
- 380 de vizitatori în cele 2 zile de expoziție: buyeri și category manageri din retail & eCommerce, directori de achiziție din companii de distribuție, manageri și owneri din companii de construcții, arhitecți și designeri
- total – cca. 650 de participanți în ediția din acest an
- cca. 100 de întălniri de business prestabilite între buyeri și parteneri/ expozanți
- Articol cu concluzii post eveniment
B2B Meetings la EXPO DIY 2024
Două elemente importante diferențiază EXPO DIY – Smart Green Home de celelalte evenimente expoziționale din România: caracterul B2B – un eveniment de business inchis la care participă doar profesioniștii din domeniu și B2B Meetings, platforma de tehnologie atașată evenimentului, care are rolul de a programa întâlniri de business între vizitatori și expozanți, în cele două zile ale expoziției.
Înregistrează-te ca furnizor sau buyer pe B2B Meetings
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home este un eveniment expozițional B2B organizat anual de BricoRetail.ro, publicația de business care acoperă toate categoriile de produse din sectoarele DIY, Home Improvement & Garden, parte din Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile de business retail-FMCG.ro și ElectroRetail.ro.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
Pingback: EXPO PET 2024 – Food & Accessories (26 – 27 iunie) își prezintă oferta expozițională finală - ModernBuyer - Revista Specialistilor in Achizitii