BricoRetail.ro vă invită la cea de-a 12 ediţie a evenimentului de bricolaj BUYER POINT de la Milano (10 – 11 mai 2016)

Evenimentul internaţional B2B dedicat bricolajului (home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule & unelte, mobilier etc) – BUYER POINT – se află deja la a 12-a ediţie şi la a 3-a la care revista BricoRetail.ro este partener stategic al evenimentului.

BUYER POINT va avea loc, anul acesta, la Milano, în perioada 10 – 11 mai.

stand3Anul trecut, revista BricoRetail.ro a reuşit să aducă la Milano, la evenimentul BUYER POINT, o delegaţie de 25 de directori de achiziţie de la importante companii de retail (online şi offline) şi importatori din România – Arabesque, Praktiker, eMAG, cora, Carrefour, Auchan, vivre.ro, evoMAG şi Progreen – după-amiaza şi seara de dinantea evenimentului propriu-zis fiind dedicate pieţei de bricolaj din România, dată la care a avut loc şi conferinţa Focus Romania.

După succesul celei de-a 10-a ediţii a evenimentului internaţional BUYER POINT de la Milano, din 12-13 mai 2015, grupul editorial italian Collins srl şi revista BricoRetail.ro au organizat în toamna lui 2015, la Bucureşti, o ediţie specială, varianta românească a evenimentului de la Milano – BUYER POINT INTETRNATIONAL, ediţie la care au participat 50 de companii producătoare din Italia şi 70 de drectori de achiziţii din România.

Săptămâna reducerilor nebune la Flanco: 22 – 30 ianuarie

Evenimentului internaţional BUYER POINT 2016 de la Milano aduce în acelaşi loc, într-o singură zi, buyeri de la cele mai importante reţele de retail de bricolaj (DIY) şi producători din industria de bricolaj (DIY) din Europa. La evenimentul BUYER POINT 2015, de la Milano, s-au înregistrat următoarele cifre:

  • 170 de buyeri înregistraţi din: Italia, Germania, Marea Britanie, Franţa, Rusia, Romania, Bulgaria, Turcia, Croatia, Serbia, Muntenegru, Malta, Moroc şi Polonia
  • 124 de standuri în zona expoziţională
  • 500 de producători înregistraţi
  • mai mult de 600 de întâlniri programate, într-o singură zi
  • peste 250 de participanţi la conferinţa Focus Romania
  • peste 300 de participanţi la cina de deschidere oficială a evenimentului
  • un total de peste 700 de participanţi la BUYER POINT

Evenimentul propriu-zis – BUYER POINT – este împărţit în două arii de activitate: o zonă de întâlniri între buyeri şi producători europeni (întâlniri programate de câte 15 minute, tip speed date) şi o zonă expoziţională cu standuri de prezentare.

Cine poate participa, din România, la evenimentul BUYER POINT 2016?

  • buyeri din retailul specializat de bricolaj (DIY)
  • buyeri din retailul FMCG, pe categoriile de bricolaj (home&garden, home&deco, DIY)
  • buyeri din retailul online (e-commerce) specializat sau pe categoriile de bricolaj
  • directorii de achiziţii de la companiile de import DIY
  • producători români din industria de bricolaj care au opţiunea de a-şi expune produsele în cadrul zonei cu standuri expoziţionale

BUYER POINT – un bun prilej pentru buyerii de bricolaj din România să facă cunoştinţă cu piaţa europeană

2BUYER POINT organizează, în ziua de 11 mai 2016, ceea ce se cheamă ziua întâlnirilor unu-la-unu (tip speed date), unde buyeri de la cei mai importanţi retaileri europeni – şi nu numai – fac întâlniri de câte 15-20 de minute cu companii producătoare din industria de bricolaj, potenţiali furnizori ai acestora, având drept scop demararea unei relaţii comerciale.

Cum se înscriu participanţii:

  • între 1 februarie şi 31 martie 2016 participanţii – producători, importatori, buyeri din România – se pot înscrie gratuit pe site-ul buyerpoint.it, în secţiunea dedicată fiecăruia, disponibilă şi în limba engleză
  • începând cu 1 aprilie, companiile înregistrate pot vedea cine s-a înscris pe site la eveniment, moment când producătorii pot solicita întâlniri buyerilor sau directorilor de achiziţii pentru ziua de 11 mai 2016

Detalii în legătura cu înregistrarea la eveniment sau alte întrebări, pe adresa revista@bricoretail.ro sau la tel. 0754.331.043.

Ce-a de-a 12-a ediţie a evenimentului BUYER POINT, ce se va desfăşura în sala East and Studios, via Mecenate, 90 din Milano, este organizată de către Collins srl, compania care deţine cea mai importantă publicaţie din domeniul DIY din Italia, www.mondopratico.it. Pentru această ediţie, revista BricoRetail.ro este partener strategic în România şi în CEE (Europa Centrală şi de Est) al companiei Collins srl şi partener media al evenimentului BUYER POINT.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,214 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » BUYER POINT » BricoRetail.ro vă invită la cea de-a 12 ediţie a evenimentului de bricolaj BUYER POINT de la Milano (10 – 11 mai 2016)

Spune-ți părerea

  1. […] de-a 12-a ediţie a evenimentului BUYER POINT de la Milano, din perioada 10 – 11 mai 2016, va aduce în acelaşi loc cei mai importanţi retaileri DIY […]

    Răspunde
  2. […] internaţional de bricolaj BUYER POINT va aduce în acelaşi loc, într-o singură zi oferta producătorilor europeni şi cererea […]

    Răspunde
  3. […] to DIY (home & deco, home & garden, building materials, tools, furniture etc) – BUYER POINT 2016, from Milano – is already in its 12th edition and 3rd in which BricoRetail.ro magazine is a strategic […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.