Cum a fost la cea de-a doua ediție a evenimentului Buyer Point International

Ieri, 19 octombrie 2016, la Palatul Parlamentului din Bucureşti, a avut loc cea de-a doua ediție a celui mai mare eveniment din industria DIY din România – Buyer Point International, un eveniment B2B de tip conference & expo organizat de către casa editorială Collins în parteneriat cu revista BricoRetail.ro.

Pe lângă suprafața expozițională mult mai mare, faţă de ediţia de anul trecut (de la 400 de mp, la peste 3.000 de mp) și cele aproximativ 70 de standuri, anul acesta a avut loc și o conferinţă dedicată industriei DIY cu focus pe Social Media – Social Media Trends, powered by BricoRetail.ro & Kooperativa 2.0. Peste 250 de vizitatori au trecut ieri pragul evenimentului dedicat industriei DIY.

bpi

Puteți citi mai jos lista speakerilor prezenți la conferință și temele cuprinse în prezentărilor lor:

Claudiu Ciobanu – founder & chief editor revista BricoRetail.roWelcome speeech

Moderator – Cristian China BirtaBlogger & Co-owner Kooperativa 2.0, o agenţie de Social Media specializată în diverse acţiuni care privesc şi implică bloggeri.

Prima parte a conferinței – DIY & Bricoretail

Cătălin Teniţă – CEO/Co-owner, TreeWorks, compania care deţine Zelist, singurul instrument de monitorizare online din România – Bricoretail-ul în spațiul online

Cristiana Motuzoc – Merchandising & Style Manager vivre.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de produse home & deco din România –  EVERYDAY INSPIRATION FOR HOME!

Cristian Găvan – Owner & General Manager MAM Bricolaj, un retailer specializat pe accesorii de mobilier care îmbină foarte bine vânzările online cu cele offline – Magazin specializat în vânzarea de materiale pentru mobilă

A doua parte a conferinței – Social Media Trends

Adela Pârvublogger şi vedetă TV, parte din emisiunea „Visuri la Cheie” – Exemple de proiecte interesante din domeniul designului interior care nu erau cunoscute și promovate în Social Media

Cristian China BirtaBlogger & Co-owner Kooperativa 2.0, o agenţie de Social Media specializată în diverse acţiuni care privesc şi implică bloggeri – Social media nu vinde

Cristian Florea – Project Manager Kooperativa 2.0, blogger şi specialist Facebook – DO’s and DON’Ts pe Facebook.

Vom reveni cu articole dedicate acestor prezentări.

Buyer Point International

Printre companiile care au fost prezente la eveniment se numără: Praktiker, Hornbach, Brico Depot, Ambient, Jysk, Kika, Carrefour, cora, Metro, Selgros, Auchan, MAM Bricolaj, Vivre, eMag.ro, Network One Distribution, Kober, Klingspor, Deutek, GardenPedia.ro, evoMag.ro, Mobexpert, MA-FRA, Decora, Algernon, Menatwork, Yalco, Progreen, Karcher, Stanley Black&Decker, Hardex etc.

IT & Mobile Days – super oferte la telefoane la eMAG

Obiectivul pragmatic al evenimentului Buyer Point International a fost de a pune faţă în faţă, în acelaşi loc şi într-o singură zi, oferta cu achiziţia sau producătorii DIY cu retailerii şi importatorii DIY. Acest eveniment se organizează de peste 10 ani în Italia, la Milano, de către casa editorială Collins, ce deţine şi platforma online www.mondopratico.it.

Următoarea ediţie a suitei de evenimente Buyer Point se va desfăşura la Milano – Italia, în perioada 9 – 10 mai 2017, eveniment la care revista BricoRetail.ro, cea mai importantă publicaţie B2B din România dedicată industrie DIY, este în continuare partener strategic.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,214 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Cum a fost la cea de-a doua ediție a evenimentului Buyer Point International

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.