Cu Heinner îţi pregăteşti casa, terasa şi grădina pentru sezonul rece

Apărut în 2014, brandul Heinner de pe segmentul de DIY a cunoscut deja o dezvoltare puternică de-a lungul timpului, iar anul 2017 vine cu o diversificare ce se desfăşoară pe mai multe segmente. Prima care aduce noutăți este gama de produse de grădină pentru sezonul rece.

HeinnerPrincipalele produse aduse de Heinner Tools pentru această toamnă sunt încălzitoarele electrice (cu lampă dublă de halogen şi carcasă de aluminiu), încălzitoarele verticale pe gaz (cu sistem de oprire automată la şocuri şi o suprafaţă de încălzire de până la 80 de mp), motosapele şi forezele, cu ultimele două atingându-se inclusiv zona de agro.

„În prezent, se lucrează la implementarea gamei de Grădină pentru sezonul rece. Este vorba de o serie de articole de încălzire pentru grădini, terase cât şi pentru spaţii închise. Vorbim de produse care acoperă o gama largă de nevoi ale consumatorilor, cu un excelent raport calitate-preţ, produse ce pot fi utilizate cu uşurinţă atât în casă, cât şi în grădină”, a precizat Monica Nae, Retail Manager – Tools în cadrul Network One Distribution.

3 categorii de produse necesare în orice gospodărie

Gama de produse de toamnă Heinner din care fac parte încălzitoarele electrice şi pe gaz, motosapele, forezele de pământ, aspiratoarele şi suflantele de frunze, drujbele cu benzină şi electrice şi tocătoarele de resturi vegetale completează gama de grădină ce mai cuprinde produse de tuns iarba, de tăiere, întreţinere şi decoraţiuni.

Gama de unelte, prima care va aduce produse noi, cuprinde în prezent polizoare unghiulare, mașini de găurit cu percuție, mașini de găurit cu acumulator (10.8V / 14.4V / 18V LI-ION), șurubelnițe cu acumulator (3.6V LI-ION), ciocane rotopercutoare, șlefuitoare, aparate multifuncționale, truse de unelte, compresoare, generatoare, aparate de sudură și fierăstraie electrice (verticale și pendulare).

Portofoliul complet Heinner Tools poate fi consultat pe site-ul www.heinner.com sau pe paginile de Facebook și Instagram.

Începând cu Iulie 2017, Heinner a lansat linia de articole cu acumulatori Li-Ion

Pe lângă extinderea gamelor de produse, Heinner Tools vine cu noutăți și în privința tehnologiilor utilizate, un pas important fiind înlocuirea bateriilor Ni-Cd cu Li-Ion pentru toate uneltele.

„Poate vă întrebați de ce după mai bine de 50 de ani de când acumulatorii Nichel-Cadmiu au stat aproape în totalitate la baza aparatelor portabile, se face trecerea către cei de tip Lithiu-Ion. Avantajele sunt multiple, de la prelungirea de viață a bateriilor și până la toxicitatea redusă, avantaje pe care le-am avut în vedere atunci am decis să optăm pentru această schimbare” a precizat Radu Toma, Brand Manager – Tools în cadrul Network One Distribution.

Acumulatorii de timp Li-Ion nu au efect de memorie, mai exact capacitatea acumulatorului nu scade chiar dacă este încărcat fără a fi complet descărcat sau dacă este scos de la încărcat fără a fi încărcat complet.

„De asemenea, efectul de auto-descărcare este redus semnificativ în cazul Li-Ion față de alte tipuri de acumulatori, prelungind durata de viață a acestora, iar randamentul bateriilor nu scade la temperaturi ridicate, așa cum se poate întâmpla, de exemplu, în cazul acumulatorilor Ni-Cd. Mai mult decât atât, prin eliminarea acumulatorilor de tip Ni-Cd și implicit a cadmiului, toxicitatea față de mediul înconjurător este redusă considerabil”, a concluzionat Radu Toma.

Brand românesc, Heinner – DIY (Tools&Garden) face parte din portofoliul companiei Network One Distribution (NOD), unul dintre cei mai eficienţi distribuitori din România şi furnizorul de încredere pentru retailul modern, retailul online, reţelele de benzinării şi retailul traditional, care acordă resurse financiare şi umane pentru dezvoltarea diverselor categorii de produse, sub umbrela Private Label.

Network One Distributing a obținut în 2017 locul 44 în clasamentul Brand Finance România, prima evaluare sistematică și riguroasă a celor mai valoroase 50 de branduri românești.

Principalele obiectivele setate de NOD pentru 2017 sunt: atingerea unei reţele mai mari de distribuţie, listarea în cât mai multe puncte de vânzare, cât şi extinderea gamei de produse pentru a atinge cât mai multe nevoi ale clienţilor de DIY. Din punct de vedere al creşterii cifrei de afaceri pentru 2017, obiectivul companiei este de a atinge un minim de 25% peste anul 2016.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *