NOD (Network One Distribution), unul dintre cei mai mari distribuitori din România, îşi dezvoltă, sub sigla brandurilor proprii şi categoriile de bricolaj & gradină

Compania NOD (Network One Distribution), cunoscută în trecut sub denumirea de Asesoft Distribution, a trecut în anul 2011 printr-un proces de rebranding, iar din august 2012 unicul acţionar al companiei este Iulian Stanciu, cel care ocupă şi funcţia de CEO eMAG.ro, cel mai mare magazin online din România şi din regiune.

NOD, liderul pieţei de distribuţie electro – IT din Romania şi lider în serviciile de vânzare şi post-vânzare oferite clienţilor, adaugă noi categorii în portofoliul său de produse printre care şi categoriile de bricolaj şi grădină.

De peste 20 de ani, NOD este unul dintre cei mai eficienţi distribuitori din România şi furnizorul de încredere pentru retailul modern, retailul online, reţelele de benzinării şi retailul tradiţional (retaileri independenţi sau retaileri locali) având câteva atu-uri foarte importante: calitatea produselor, preţurile competitive şi reteaua naţională de distributie puternică.

NOD – câteva cifre la zi şi un scurt istoric pe categorii

La ora actuală, NOD este partenerul principal pentru cei mai mari producători globali de electro – IT în piaţa românească şi are în portofoliu peste 140 de branduri, dintre care 8 branduri proprii şi peste 21.000 de SKU-uri la care se adaugă peste 3.000 de parteneri reseleri, iar de 6 ani este furnizorul numărul 1 în domeniul electro – IT.

Cum s-a ajuns la aceste cifre? 

Oferta NOD include o gamă extinsă de produse IT&C de la componente, periferice şi accesorii, până la servicii integrate de infrastructură şi software, dar şi produse din segmente noi de piaţă.

În 2006, compania creează primul brand propriu: Serioux în categoria IT & C si continua in 2007 cu Horizon în categoria monitoare si televizoare.

Heinner –  electrocasnice debutează în martie 2011. Datorită calității și serviciilor adaugate în care s-a investit (garanție 3 ani – service Pick-up& Return), Heinner electrocasnice s-a poziționat, încă de la început, drept un brand B+.

NODAnul 2014 aduce in portofoliul NOD divizia de New Business ce cuprinde categorii noi de produse precum: Tools (unelte de casă şi gradină) – produse sub brandul Heinnermenaj (produse de gatit, de servire, de curatenie) – brandurile Heinner şi Vanorajucării  brandul Momki, plus Licenţe şi puericultură (produse pentru bebeluşi) – brandurile U-Grow şi Vanora .

În 2015, după preluarea cunoscutului brand romanesc Pegas, NOD dezvoltă şi această categorie specială de Velo. În 2016, NOD lansează gama Heinner Home ce cuprinde textile de casă.

Pentru acest an, NOD pregăteşte si alte divizii noi. Prima dintre acestea este divizia de sport, cu brandul international Head (compania importă deja trotinete sub acest brand), iar în curând gama sport se va completa şi cu brandul propriu, inclusiv sportwear (îmbrăcăminte si incălţăminte sport).

„Până la finalul anului se vor defini şi alte categorii, dar momentan păstrăm surpriza până la momentul startului.

Pe lângă raportul calitate – preţ foarte bun, compania NOD beneficiază de un stoc permanent la toate gamele sale de produse, cu livrări rapide, dat fiind că dispunem de un spaţiu foarte mare de depozitare şi de parteneri de încredere pe partea de logistică. De asemenea, avem posibilitatea de a personaliza şi gândi punctual game pentru fiecare partener de-al nostru, şi de a oferi susţinerea adiţională vânzării, prin punerea la dispoziţie a numeroase materiale de marketing: standuri, banere, flyere sau cataloage,” a declarat Monica Nae, Retail Manager -Tools in cadrul Network One Distribution.

NOD – Categoria de Bricolaj

În contextul unei reale creşteri în sectorul de construcţii din România şi odată cu creşterea apetitului românilor pentru renovări, categoria de bricolaj (DIY) reprezintă una dintre direcţiile pe care compania NOD se focusează şi se va focusa şi în următoarea perioadă.

NOD dezvoltă încă din 2014 categoria de bricolaj, ce cuprinde produse precum tools, produse hobby şi gama de unelte si decoratiuni de grădină, sub brandul Heinner, gamă ce garantează un excelent raport calitate – preţ. În 2016-2017 categoria se completează cu gama de produse de grădină, cu sortimentul sezonier specific din perioada primăvară – vară dar şi cu cel specific anotimpurilor de toamnă şi iarnă (încălzitoare de grădină şi terasă, motocultor, aspirator/suflantă frunze, lopeţi zapadă, freze de zăpada), la care s-au mai adaugat utilaje, decoraţiuni şi mobilier.

Si gama produselor DIY se extinde şi se diversifică, astfel că sortimentul permanent al categoriei de bricolaj al companiei NOD cuprinde în acest moment produse precum: power tools (scule electrice), utilaje, dispozitive de măsurare, truse de scule, produse home & deco (decoraţiuni) si mobilier.

În topul rapoartelor de sell-out ale companiei NOD din această categorie, se poziţionează maşinile de găurit, polizoarele, şurubelniţele, drujbele şi fierăstraiele electrice.

Arzătorul de buruieni este un produs inovativ 2017 pe piaţa din România şi pe care NOD îl recomandă pentru această perioadă a anului.

Este important de menţionat că orice produs achiziţionat prin reţeaua de distribuţie NOD beneficiază de service garantat prin partenerul Depanero, la pachet cu Serviciul de pick-up and return, prin intermediul căruia produsul este preluat, reparat şi returnat, fără alte costuri suplimentare.

Următoarele produse pe care compania NOD le vizează pentru completarea gamei de produse din categoria de bricolaj (DIY) sunt: uneltele de mână, fierăstraie circulare, aparate de sudură, scări constructie cu 3, 4 sau 5 trepte.

NOD – Obiective 2017

Principalele obiectivele setate de NOD pentru 2017 sunt: atingerea unei reţele mai mari de distribuţie, listarea în cât mai multe puncte de vânzare, cât şi extinderea gamei de produse pentru a atinge cât mai mult din nevoile clienţilor de DIY. Din punct de vedere al creşterii cifrei de afaceri pentru 2017, obiectivul companiei este de a atinge un minim de 25% peste anul 2016.

în acest moment compania NOD vinde şi în alte pieţe din Europa, precum: Ungaria, Bulgaria şi Grecia dar are ca obiectiv extinderea şi în alte ţări precum: Polonia şi Moldova.

Contact: office@nod.ro

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,194 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Bricolaj » NOD (Network One Distribution), unul dintre cei mai mari distribuitori din România, îşi dezvoltă, sub sigla brandurilor proprii şi categoriile de bricolaj & gradină

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.