Hornbach România, creştere cu 14% a afacerii în anul financiar 2015

Hornbach România a raportat un business în creştere cu 13,84% în perioada 1 martie 2015 – 29 februarie 2016, comparativ cu anul financiar precedent, fără a lua în calcul deschiderea noului magazin din Sibiu, din luna octombrie 2015.

Magazin - HB - Sibiu

Hornbach Group operează în România, în acest moment, 6 magazine (3 în Bucureşti şi câte unul în Braşov, Timişoara şi Sibiu), România fiind o piaţă importantă pentru Grupul Hornbach, alături de celelalte opt pe care activează în acest moment. Ultimul magazin Horbach deschis în România a fost cel de la Sibiu (octombrie 2015) ce are o suprafaţă de vânzare de 12.000 mp.

La nevel de grup, Grupul Hornbach (concernul HORNBACH Holding AG & Co. KGaA) a înregistrat, în exercițiul financiar anterior 2015/2016 (1 martie 2015 – 29 februarie 2016), creșteri ale cifrei de afaceri, după un avânt final puternic. Potrivit cifrelor preliminare, cifra netă de afaceri în cadrul concernului a crescut, conform prognosticului anual, cu 5,1%, ajungând la 3,755 miliarde de euro.

Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări

În  acest  moment,  concernul  deține  154 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *