Hornbach Group (HORNBACH Holding AG & Co. KGaA Group), retailerul german de bricolaj, a înregistrat vânzări de 3,755 millioane de euro în anul financiar 2015 (martie 2015 – februarie 2016), în creştere cu 5,1% faţă de anul precedent, conform rezultatelor financiare publicate de retailer.
HORNBACH Baumarkt AG, cel mai mare subgrup Hornbach care operează 153 de magazine în nouă ţări din Europa, a înregistrat la 29 februarie 2016 o creșterea a vânzărilor, inclusiv cele de la magazinele nou deschise, de 5,3%, la 3,535 milioane de euro.
Hornbach Baustoff Union GmbH celălalt subgrup şi-a îmbunătățit vânzările cu 2,4%, la 218 milioane de euro, revenind astfel la traiectoria de creștere, după o scădere de 1,1% în anul financiar precedent.
În Germania, ţara de orihine, grupul a crescut vânzările cu 0,8% faţa de anul financiar 2014, iar în celelalte opt ţări creşterea pe întreg anul financiar 2015 a fost de 4,9%.
Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări
Hornbach, în România
Hornbach Group operează în România, în acest moment, 6 magazine (3 în Bucureşti şi câte unul în Braşov, Timişoara şi Sibiu), România fiind o piaţă importantă pentru Grupul Hornbach, alături de celelalte opt pe care activează în acest moment. Ultimul magazin Horbach deschis în România a fost cel de la Sibiu (octombrie 2015) ce are o suprafaţă de vânzare de 12.000 mp.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.