Arabesque devine MatHaus – o campanie discretă de rebranding pentru Arabesque

Arabesque, principalul furnizor de materiale de construcţii şi finisaje din România, a devenit MatHaus, odată cu lansarea noii campanii de rebranding care anunță disponibilitatea serviciului de comenzi online cu livrare la domiciliu în toată țara dar și deschiderea unor noi magazine MatHaus.

MatHaus

Noul magazin online al companiei Arabesque a devenit www.mathaus.ro, odată cu campania de rebranding lansată la finalul lunii aprilie. Vechiul site www.arabesque.ro, care era și magazin online, face redirect, în acest moment, către www.mathaus.ro, iar pagina de Facebook Arabesque și-a schimbat numele în MatHaus by Arabesque.

Campania MatHaus

Campania de rebranding a companiei Arabesque menționează că serviciul de livrare la domiciliu MatHaus include acum: transport gratuit peste o anumită sumă, prețuri mici pentru anumite produse și posibilitatea de a-ți negocia proiectul în magazin. Declarația integrală de pe noua pagină MatHaus by Arabesque:

„Noi suntem Arabesque. Ne știi.

În ultimii 25 de ani am furnizat materiale de construcții pentru mai toate proiectele importante din România. Sigur ne-ai văzut tirurile galbene din când în când. Sigur te-ai întrebat atunci “ce-o fi Arabesque?” și acum sigur știi cine suntem.

Dar acum suntem și MatHaus.

Pentru că ne-am dat seama că și clienții mici, care au proiecte de renovare, reparație și construcție, merită un partener puternic, care să le ofere peste 25.000 de produse în cele 7 magazine.

Evident, nu putem să-i convingem doar cu varietatea de produse, așa că propunem și câteva beneficii pe care n-o să le găsești prea ușor în alte părți: transport gratuit peste o anumită sumă, prețuri mici pentru anumite produse și posibilitatea de a-ți negocia proiectul în magazin.

Te așteptăm în oricare dintre magazinele MatHaus din toată țara!”

Și spotul:

Așadar, pe lângă cele 23 de depozite Arabesque din toată țara și magazin online, clienții pot cumpăra și din cele 7 magazine MatHaus din București (fostul magazin Mr. Bricolage din calea Vitan este în plin proces de transformare într-un magazin MatHaus), Pitești (fostul magazin Arabesque Retail), Oradea, Constanța, Craiova, Galați și Iași (primul magazin MatHaus din România).

MATHAUS

Primul magazin sub brandul MatHaus, dedicat clienților persoane fizice sau brandul de retail al Arabesque, s-a deschis la Iași, în  data de 9 martie 2017, după o investiție de aproximativ 10 milioane de euro și oferă peste 25.000 de produse, de la materiale de construcții și finisaje, la instalații, electrice, gresie, faianță, parchet, scule şi unelte de calitate, în stocuri aproape nelimitate şi la preţuri competitive.

Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de construcții și finisaje din România, se află pe piață din 1994 și are o prezență regională în Moldova, Ucraina și Bulgaria. Fondată în Galați, în 1994, de către omul de afaceri Cezar Rapotan, Arabesque deține 38 de centre comerciale, dintre care 23 în România. Echipa din România numără peste 2.700 de oameni, iar forța logistică este asigurată de cele peste 1.000 de camioane specializate.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1771 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Arabesque devine MatHaus – o campanie discretă de rebranding pentru Arabesque
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *