Vânzări cu 3,7% mai mici, în 2014, pentru retailerul Mr. Bricolage

Vânzările Mr. Bricolage, retailerul francez de bricolaj, au ajuns anul trecut la 2.1942 miliarde €, cifră cu 3,7 % mai mică faţă de anul precedent şi cu vânzări nete mai mici cu 0,9%.

mrb-largeVânzările din Franța au scăzut cu 4,3%, la un volum de vânzări de 1.9545 miliarde €, în timp ce vânzările nete au scăzut cu 1,2%. Cu toate acestea, vânzările celor 69 de magazine din celelalte ţâri (Andorra, Belgia, Bulgaria, Macedonia, România, Maroc, Mauritius, Madagascar și Uruguay) au crescut cu 3,1%, la 222.5 milioane €, cu vânzări nete în creștere cu 1.2%.

Vânzările online ale Mr. Bricolage au fost de 17,2 milioane €.

La sfârșitul anului, grupul deţinea 866 de magazine. Dintre cele 797 de magazine din Franța, 359 magazine sunt sub brandul principal Mr. Bricolage și 127 sub brandul Les Briconautes. 311 magazine nu folosesc niciunul dintre cele două branduri.

Mr. Bricolage, unul dintre primii jucători pe piaţa de DIY din lume, este singurul retailer prezent în România cu cea mai mare răspândire geografică, retailerul fiind prezent pe 3 continente: Europa, Africa şi America.

În România, Mr. Bricolage operează 3 magazine. Primul magazin Mr. Bricolage din România s-a deschis în Bucureşti, în noiembrie 2006, în zona intersecţiei Calea Vitan cu Şoseaua Mihai Bravu, iar cel de-al doilea în 2008 în Piteşti, pe data de 27 martie, în Calea Craiovei nr. 160, la ieşirea spre Craiova. Istoria celui de-al treilea magazin începe pe data de 18 martie 2010, odată cu deschiderea Mr.Bricolage Iaşi.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *