JYSK, despre piața de Gardening din România. Noul serviciu de livrare în magazinele fizice, fără costuri de livrare pentru comenzile plasate online

JYSK, unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, prezent și în România cu o rețea de 103 magazine, s-a axat foarte mult pe partea de seturi de terasă, unde a dezvoltat mult gama de produse, în ultimii 3 ani. Mai exact, în 2020, JYSK a dublat vânzările pentru seturile de terasă, comparativ cu 2019, iar umbrelele de soare și pavilioanele au avut o evoluție spectaculoasă. Despre piața de Gardening, în perioada de la debutul pandemiei și până acum, dar și despre noul serviciu de livrare în magazinele fizice, fără costuri de livrare pentru comenzile plasate online, am stat de vorbă cu Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK România și Bulgaria.

Analiza pieței de Gardening din România a apărut pentru prima dată în OrDeLi, publicația trimestrială pentru Organizare – Design – Living, realizată după standardele printului quality și distribuită în mediul online către un public de peste 100.000 de persoane. 

JYSK

Cum caracterizați piața de Gardening în ultimul an, mai exact perioada de la debutul pandemiei și până acum?

Vânzările au crescut și la categoria produselor pentru grădină, și la celelalte categorii de produse. În ceea ce privește grădina, avem un sortiment excelent, cu multe articole deosebite, care nu se găsesc altundeva în piață.

Ne-am axat mult pe partea de seturi de terasă, unde am dezvoltat mult gama de produse în ultimii 3 ani. Am pornit de la trei-patru seturi și acum am ajuns la o varietate de peste 30 de produse.

Clienții au renunțat la produsele ieftine de camping și cumpără din ce în ce mai mult articole mai premium, care să pună în valoare terasele și să creeze o atmosfera de relaxare și confort în grădină.

Ce s-a schimbat în comportamentul consumatorului legat de această categorie de produse?

Este dificil de comparat, pentru că anul trecut am avut toate magazinele închise exact la începutul sezonului de grădină, până pe 15 mai, așa că abia începând de săptămânile viitoare vom putea face comparații clare față de anul trecut. Dar, dacă facem o comparație cu anul 2019, putem spune că am dublat vânzările pentru seturile de terasă, iar umbrelele de soare și pavilioanele au avut o evoluție spectaculoasă.

O cerere deosebit de mare am înregistrat la trambuline, unde nu mai facem față, dar sperăm să reaprovizionam curând magazinele cu aceste produse deosebit de căutate.

Cererea in creștere a adus la mărirea gamei JYSK existente?

În ultimii ani, magazinul online a avut o creștere constantă în vânzări, mai ales de la începutul pandemiei mulți clienți au ales să își facă cumpărăturile online. Avantajul în zona de online este că nu suntem restrictionati la suprafața de expunere, așa că am dezvoltat un sortiment mult mai mare disponibil doar online.

Un alt avantaj este că, de câteva luni, am introdus serviciul de livrare în magazinele fizice, fără costuri de livrare pentru comenzile plasate online. În acest fel clienții pot beneficia de un sortiment mult mai mare și au avantajul de a primi produsele față costuri de transport, dacă aleg livrarea într-un magazin JYSK din apropiere.

În magazine, acolo unde suprafața este fixă, încercăm să optimizăm cât mai mult sortimentul și să aducem clienților cele mai bune produse, selectate atent și riguros, fie că este vorba de grădină, mobilier de interior sau saltele.

Cele mai bine vândute articole de gardening la JYSK

În top avem seturile de terasă ULLEHUSE și MORA, scaunele de grădină precum LARVIK sau UBBERUP. Din punct de vedere cantitativ, cele mai apreciate produse sunt lămpile solare, precum JORDUGLE sau SOLSORT, și pernele de grădină BAVNEBJERG.

Important este că, la JYSK, chiar și cei mai pretențioși clienți pot găși cu siguranță produse potrivite pentru grădina lor. 

JYSK România

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Grupul desfășoară operațiuni în peste 51 de țări și numără un total peste 26.500 de angajați și peste 3000 de magazine. Retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare comercializează o gamă variată de produse pentru casă și grădină la o calitate ridicată și la cel mai redus preț.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 103 magazine în România. Compania JYSK este deținută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu și alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,1 miliarde euro.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,230 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » JYSK, despre piața de Gardening din România. Noul serviciu de livrare în magazinele fizice, fără costuri de livrare pentru comenzile plasate online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.