Vânzările comerțului global de produse pentru îmbunătățirea locuinței a ajuns în anul 2022 la 696.5 miliarde de euro, în creștere cu aproape 10.4% comparativ cu anul 2021. Aceste cifre se regăsesc în Home Improvement Report – Raportul Global privind comerțul de produse Home Improvement care a fost realizat de către asociațiile EDRA/GHIN, HIMA și redacția Dähne Verlag (DIY International).
Astfel, potrivit Home Improvement Report, la fel ca în anii precedenți, regiunea Americii de Nord a reprezentat cea mai mare parte a cifrei de afaceri globale în retailul de produse pentru îmbunătățirea locuinței în anul 2022, respectiv peste 336 miliarde de euro (aproape 48% din cifra de afaceri globală).
Pentru prima dată, regiunea Asiei/Pacificului a ajuns pe locul al doilea cu peste 181 miliarde de euro (aproape 26% din cifra de afaceri globală), peste Europa care a ajuns la 158 miliarde de euro (aproape 23% din cifra de afaceri globală).
Regiunea Americii Latine a ajuns la 14 miliarde de euro (aproape 2% din cifra de afaceri globală), iar cea a Africii/Orientului Mijlociu la 5.6 miliarde de euro (aproape 1% din cifra de afaceri globală).
Home Improvement Report conține analiza detaliată a pieței în 61 de țări și topul celor 20 de companii din întreaga lume. Potrivit autorilor, aceasta este o analiză unică.
De asemenea, sunt incluse analize ale celor 5 regiuni ale lumii precum și ilustrații ale tendințelor inflației. Pentru analiză, experții în statistică din cadrul Dähne Verlag au evaluat cifra de afaceri a 479 de companii din întreaga lume din industria produselor pentru îmbunătățirea locuinței.
„Suntem foarte mândri să putem oferi industriei globale de îmbunătățire a locuinței un set de cifre transparent și solid în acest raport” a declarat Michael Greiner, editor șef al raportului.
„Fiabilitatea și comprehensibilitatea au fost focusul nostru: pentru cifra de afaceri raportată, putem fie să urmărim fiecare cifră înapoi la o sursă, fie să facem noi estimările și calculele într-un mod transparent”. Pentru mai mult de 58% dintre vânzările raportate ale companiilor, cifrele sunt date direct de către companii.
În noul Home Improvement Report, cifra de afaceri a magazinelor DIY, a retailului de materiale de construcții și a magazinelor de mobilier a fost sub piața de produse pentru îmbunătățirea locuinței. Mai mult, cifra de afaceri pentru piața DIY, care conține cifra de afaceri a magazinelor DIY, este valabilă pentru 61 dintre țările evaluate.
Raportul poate fi regăsit aici.
EDRA/GHIN, HIMA
EDRA (European DIY-Retail Association) și HIMA (Home Improvement Manufacturers Association) – fosta fediyma (European Federation of DIY Manufacturers) sunt două organizații profesionale europene de profil, iar ghin (Global Home Improvement Network) este primul reprezentant global al tuturor comercianților DIY.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
