eMAG despre Piața de Gardening din România. eMAG Deco Story, un concept inspirațional de prezentare și vânzare a produselor de casă și grădină

Ultimul an a adus schimbări la nivel de comportament de cumpărare în piața de Gardening din România, ia principala schimbare a fost generată de faptul că mulți oameni au încercat să facă singuri mici lucrări de reamenajare, astfel că primul pas a fost să cumpere instrumentele necesare. Despre aceste schimbări și despre ce produse au fost interesați cumpărătorii am stat de vorbă cu reprezentanții eMAG, cel mai mare retailer online din România și din regiune, care deține o vastă categorie de produse DIY, Home Improvement & Gardening.

Analiza pieței de Gardening din România a apărut pentru prima dată în OrDeLi, publicația trimestrială pentru Organizare – Design – Living, realizată după standardele printului quality și distribuită în mediul online către un public de peste 100.000 de persoane. 

Cum caracterizați piata de Gardening în ultimul an, mai exact perioada de la debutul pandemiei și până acum?

În ultimul an, casa a devenit birou, școală, spațiu de joacă, dar și zonă de relaxare, astfel că, pentru a-și face șederea mai confortabilă, mulți dintre români, în special cei din mediul urban, au investit în reamenajarea locuinței și spațiilor exterioare.

eMAG

Ce s-a schimbat in comportamentul consumatorului legat de această categorie de produse?

Principala schimbare a fost generată de faptul că mulți oameni au încercat să facă singuri mici lucrări de reamenajare, astfel că primul pas a fost să cumpere instrumentele necesare. Am observat un interes crescut pentru produse precum scări, rafturi, truse, clești, chei, aspersoare, ciocane, combinezoane, șurubelnițe sau rulete.

În plus, clienții au fost interesați de produse prietenoase cu mediul, astfel că pe parcursul anului 2020 au cumpărat peste 30.000 de lămpi cu alimentare solară, ideale pentru grădini sau terase.

Pentru a răspunde interesului mare pentru această categorie, noi am venit în sprijinul clienților cu eMAG Deco Story, un concept inspirațional de prezentare și vânzare a produselor de casă și grădină într-un mod organizat în jurul funcționalității camerelor sau a grădinii, oferind sugestii de amenajare.

Am construit această secțiune pentru a transmite o percepție cât mai reală asupra volumetriei produsului și încadrării lui în spațiul propriu: dormitor, living, grădină sau bucătărie. Cu alte cuvinte,  oferim clienților nu doar un produs, ci o sugestie de amenajare sau funcționalitate a produsului suplinind nevoia de a vedea produsele fizic într-un spațiu familiar. Noua funcționalitate este echivalentul zonelor expo din showroom-urile de mobilă sau din magazinele DIY.

Cererea în creștere a adus la mărirea gamei existente la eMAG?

Obiectivul nostru este să dezvoltăm constant gama de produse și servicii pe care le oferim, astfel că investim resurse în dezvoltarea gamei de produse și am început lucrările pentru construcția unui nou depozit, care ne va permite să livrăm rapid o gamă mai largă de produse, atât din oferta eMAG, cât și a sellerilor din eMAG Marketplace.

Mai mult, anul trecut clienții au ales peste 98.000 de produse din gama home and deco realizate de producătorii români înscriși în programul Deschide România.

Top 5 articole Gardening vandute de eMAG

Cele mai comandate produse pentru grădină au fost:

1.       Pisicinele

2.       Mobilierul de grădină

3.       Șezlonguri și balansoare

4.        Motocultoare

5.       Aparate de spălat cu presiune

6.       Mașini de tuns iarba

Alte particularități

Aproape trei sferturi dintre comenzi au fost livrate la oraș, iar cele mai multe produse pentru casă și grădină au ajuns la:

  • București
  • Cluj-Napoca
  • Iași
  • Timișoara
  • Constanța

eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani. Grupul eMAG a anunțat venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei.

eMAG a introdus de curând livrarea în aceeași zi în București pentru sute de mii de produse. Serviciul este gratuit pentru membrii Genius și va fi extins în curând în alte orașe mari din țară. Comenzile plasate pe platforma eMAG până la ora 12.30 vor putea fi livrate în aceeași zi atât la easybox, cât și prin curier, șapte zile din șapte, chiar și în weekend. Livrarea în aceeași zi este gratuită pentru membrii Genius, respectiv 16,99 lei pentru non-membri.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,216 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » eMAG despre Piața de Gardening din România. eMAG Deco Story, un concept inspirațional de prezentare și vânzare a produselor de casă și grădină

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.