Creştere a vânzărilor de 4,8% pentru retailerul Kingfisher, în trimestrul 2

Grupul britanic Kingfisher, cel mai mare lanţ de magazine de bricolaj din Europa, a raportat rezultate financiare bune pentru cel de-al doilea trimestru din 2015. 

BricoDepot1Astfel, vânzările Kingfisher au crescut în trimestru 2 cu 4,6%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, principalii performeri fiind piaţa din UK şi Irlanda de Nord, unde brandul de retail Screwfix a înregistrat o creştere de 28,3% şi piaţa din Rusia unde s-a înregistrat o creştere de 10,5%.

 

Kingfisher are peste 1.124 de magazine în nouă state din Europa şi Asia, iar principalele sale branduri includ B&Q, Castorama, Brico Depot şi Screwfix.

După cum s-a anunțat în luna martie, Kingfisher este în plin proces de standardizare a formatelor sale pe piețele unde operează. „…așa cum a devenit tot mai clar faptul că piețele noastre sunt mai asemănătoare decât diferite. În prezent, companiile noastre Brico Depot din Franța, Spania, Portugalia și România funcționează în moduri foarte diferite. Formatul va deveni mai similare in aceste piețe,” conform unor declaraţii strategice emise de Kingfisher.

„România rămâne o piață atractivă pentru zona de home improvement, cu un nivel ridicat de case în proprietate. Suntem încrezători că formatul low-cost Brico Depot, accesibil pentru cumpărători, va fi mai popular în rândul profesionistii si a clienţilor de retail.”

În România, Kingfisher a preluat reţeaua Bricostore de la Group Bresson din Franţa. Brico Depot aparţine companiei britanice Kingfisher şi deţine în prezent 15 puncte comerciale în România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1.885 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Creştere a vânzărilor de 4,8% pentru retailerul Kingfisher, în trimestrul 2
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.