Brico Dépôt România a înregistrat vânzări în creștere cu 10,6% în T3 din anul financiar 2020/2021

Brico Dépôt România, parte a grupului Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, a înregistrat vânzări în creștere cu 10,6% în trimestrul trei din anul financiar 2020/2021.

Brico Dépôt

La nivel de grup, Kingfisher, al doilea cel mai mare DIY din Europa, raportează o creștere de două cifre pentru al treilea trimestru (până la 31 octombrie 2020) al exercițiului său financiar 2020/2021.

În total, vânzările au crescut cu 17,2%, până la 3,463 miliarde £, ajustate pentru efectele valutare cu 17,6%, iar vânzările ike-for-like au crescut cu 17,4%. Creșterea ajustată în funcție de monedă în fiecare țară unde grupul este prezent a fost: Marea Britanie și Irlanda 21,5%, Franța 16,6%, Polonia 10,2%, Spania și Portugalia 18,1%, România 10,6% și Rusia 5,6%.

Vânzările eCommerce au crescut cu 152,6% și au reprezentat 17% din vânzările totale ale grupului în al treilea trimestru. Vânzările Click & Collect au crescut cu 216% și au reprezentat 77% din vânzările totale eCommerce.

În primele două săptămâni ale lunii noiembrie, creșterea constantă a vânzărilor a încetinit ușor până la 12,6%.

Kingfisher

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt, Screwfix, Tradepoint și Koçtaş, susținute de o echipă de 74.000 de angajați.

Brico Dépôt

Brico Dépôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Dépôt devine al doilea jucator de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și 2.400 de angajati.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,230 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Brico Dépôt România a înregistrat vânzări în creștere cu 10,6% în T3 din anul financiar 2020/2021
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.