Studiu Reveal Marketing Research la nivel național: Ce aleg tinerii între casă și apartament?

După o perioadă în care majoritatea tinerilor au petrecut mai mult de 90% din timp acasă iar conceptul de Work From Home a devenit un deziderat, Reveal Marketing Research a derulat un studiu despre intenția de achiziție a unei locuințe (casă sau apartament) în rândul tinerilor cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani: plănuiesc să își achiziționeze propria locuință?

reveal marketing research

România este țara cu cei mai mulți proprietari de locuințe dintre toate țările Uniunii Europene. Conform datelor furnizate de Eurostat, peste 95% dintre români dețin propria lor locuință.  

Conform unui nou studiu realizat la nivel național de compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research, 34% dintre respondenți declară că își doresc să-și cumpere o locuință. Procentul de respondenți care vor să își cumpere o casă (33%) este dublu față de cei care declară că își doresc un apartament (15%) mai ales în rândul persoanelor de până în 45 de ani.  

O nouă generație de proprietari – tinerii sunt dornici să aibă un loc doar al lor 

Tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani, declară că intenționează să își achiziționeze anul acesta propria lor locuință, în ciuda faptului că 6 din 10 sunt de părere că piața imobiliară din România va crește în anul 2021. 

Studiul Reveal Marketing Research mai arată că 30% dintre tinerii cu vărsta cuprinsă între 18 și 34 de ani declară că intenționează să își achiziționeze o casă, în vreme ce 16% declară că ar opta pentru achiziția unui apartament. 

Dacă pentru respondeții de peste 45 de ani sunt mai importante costurile de intreținere (86%) și comunitatea/ vecinii (72%). Printre detaliile importante pe care tinerii le iau în considerare atunci când își doresc să devină proprietarii unei locuințe se mai numără calitatea materialelor de zidărie folosită (86%), vechimea clădirii (84%) și distanța față de locul de muncă (72%). 

reveal marketing research

Casă, dulce casă 

Dacă analizăm categoria de persoane care au construit sau sunt în proces de construire a unei case, 5 din 10 declară că materialul de zidărie din care au construit/ construiesc casa este BCA-ul. Se întâmplă asta, cu precădere, în rândul celor cu vărsta cuprinsa între 18 și 24 de ani (60%), dar și în rândul categoriei 45-54 de ani (57%). 4 din 10 respondenți aleg BCA-ul pentru că este modern/ inovator și pentru ca este un material cunoscut, popular (31%). 30% dintre respondenți aleg cărămida pentru faptul că este un material sigur iar lemnul este ales de 8% dintre respondenți. Acesta din urmă fiind perceput ca fiind un material sănătos și cu tradiție pe piață (23%).

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,216 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studiu Reveal Marketing Research la nivel național: Ce aleg tinerii între casă și apartament?
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.