Topul retailerilor din bricolaj în mass-media și publicitate

Topul retailerilor din bricolaj în mass-media și publicitate, în primele 3 luni ale anului 2016, conform datelor prezentate de compania de monitorizate mediaTRUST, arata că Dedeman conduce topul companiilor de bricolaj cu cele mai multe mențiuni în mass media, iar Praktiker este pe primul loc în topul companiilor de bricolaj cu cele mai multe reclame înregistrate.

Topul apariţiilor în mass media

În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2016, retailerii din bricolaj au înregistrat 5.966 de materiale în mass media, cele mai multe dintre ele fiind în presa online, 1.759 de mențiuni,  și în social media, 4.019 de mențiuni.

Compania Dedeman a înregistrat cea mai bună vizibilitate în mass media, în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2016, cu 2.604 materiale. Locul doi este ocupat de Leroy Merlin cu 792 de mențiuni, urmată de Praktiker cu 717 de materiale. Hornbach este în top cu 640 materiale, urmată de Arabesque cu 575 de mențiuni și Brico Depot cu 361 mențiuni. Baumax a înregistrat în perioada menționată 152 materiale, fiind urmată de Ambient cu 81 materiale. Mr. Bricolaje are 37 de mențiuni, OBI este în top cu 7 materiale. (NOTĂ: Apariţiile Baumax şi OBI sunt in contextul schimbărilor de pe piaţa de bricolaj, odată cu exitul acestora de pe piaţa din România).

Topul retailerilor din bricolaj

Topul retailerilor din bricolaj cu cel mai mare volum de publicitate în primele trei ale anului 2016

În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2016 , companiile de bricolaj au înregistrat 5.027  reclame în mass media, dintre care 2.688 au fost difuzate la TV, 2.329 la posturile de radio și 10 machete tipărite în presa scrisă.

Clasamentul companiilor cu cel mai mare volum de publicitate este condus de Praktiker cu 2.557 reclame înregistrate și un rate card estimat la 2.506.187 euro. Leroy Merlin ocupă a doua poziție cu 1.140 reclame și un rate card estimat la 2.142.532 euro, fiind urmată de Dedeman cu 625 reclame difuzate și un rate card estimat la 124.780 euro.  Brico Depot a înregistrat, în perioada 1 ianuarie – 31 martie,  431 reclame și un rate card de  577.080 euro, iar  Hornbach  este în top cu 157 reclame și un rate card estimat la 493.670 euro.

grafic1 -01

Sursele cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite sunt: Căminul cu 3 machete publicate, România Actualități cu 671 spoturi difuzate și Antena 3 cu 425 reclame difuzate.

grafic2-01

Analiza a luat în calcul publicațiile tipărite şi online, posturile de radio şi TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2016. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul cu Topul retailerilor din bricolaj a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste  125.961 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 martie 2016, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Comerț. Costul estimat în euro a fost calculat pe baza valorii de rate card.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,217 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Topul retailerilor din bricolaj în mass-media și publicitate

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.