Peste 60% dintre români aleg să-și renoveze întreaga casă la nevoie, în timp ce 24% fac acest lucru periodic

Peste 60% dintre români aleg să-și renoveze întreaga casă la nevoie, în timp ce 24% fac acest lucru periodic. Doar un procent de 9% își renovează casa atunci când văd un produs interesant și își doresc să îl aibă, potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research pentru FERRO Group pe un eșantion național de 1008 de persoane. 

reveal marketing research

Pe primul loc în topul încăperilor din locuință, cărora românii le acordă o atenție sporită pentru renovare se regăsesc baia și bucătăria (72%). Când vine vorba de schimbările pe care ar putea să le facă românii anul acesta, 90% dintre respondenți au răspuns că zugrăvitul face parte din prioritățile lor. 

Pe locul secund, 72% dintre români își doresc schimbări majore, cum ar fi schimbarea obiectelor sanitare (baterii, dusuri, etc), aceștia fiind urmați de aceia care preferă să schimbe mobila (64%), sistemul de iluminare (51%) și instalația de apă (34%). 

Românii aleg într-o mai mare măsură ușurința de utilizare în detrimentul criteriilor de design și culoare

De asemenea, 68% din respondenții la acest studiu aleg cu predilecție să-și cumpere produse de renovare a casei având în vedere ușurința în utilizare. Doar 43% aleg produse în funcție de design și culoare (37%). Elementele de renovare cele mai căutate de către români atunci când vor să-și renoveze casa sunt: bateria de la chiuveta din bucătărie și bateria de la lavoarul din baie. 

În ceea ce privește suma pe care ar fi dispuși să o investească pentru bateria de la chiuveta din bucătarie, 20% dintre respondenți au afirmat că ar aloca între 151 și 200 de lei, în timp ce 15% ar aloca un buget cuprins între 50 și 100 de lei. În cazul bateriei pentru lavoarul de la baie, 21% dintre respondenți ar aloca un buget între 151 și 200 de lei, iar 15% ar aloca un buget cuprins între 50 și 100 de lei. 

1 din 2 români apelează la meseriași pentru renovarea casei

De asemenea, respondenții la acest studiu apelează cu predilecție la ajutorul meseriașilor pentru renovarea casei, aceștia fiind în procent de 59%. Doar 9% apelează la o firmă specializată în timp ce 25% declară că se vor ocupa personal de renovare (5.8% altă situație). 

Respondenții care au luat parte la acest studiu desfășurat de Reveal Marketing Research sunt femei și bărbați, cu vârsta peste 18 ani, utilizatori de internet. Colectare: 07.06-14.06.2021

reveal marketing research

FERRO Group

Grupul FERRO este unul dintre cei mai mari producători de instalaţii termice şi obiecte sanitare din Europa Centrală și de Est, cu aproape 30 de ani de experiență în industrie. Datorită preocupării constante pentru asigurarea celei mai bune calități a produselor și misiunii de a satisface nevoile clienților pentru o locuință sigură și funcțională, produsele FERRO sunt prezente în milioane de case. În fiecare an, preocuparea de a răspunde din ce în ce mai bine așteptărilor clienților de instalații sanitare și de încălzire generează idei noi şi produse de tipul bateriilor sanitare, duşurilor, accesoriilor de baie, chiuvetelor şi altor echipamente sanitare şi de instalaţii care aduc in fiecare cămin un sentiment de siguranţă şi confort.

Reveal Marketing Research

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,216 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Peste 60% dintre români aleg să-și renoveze întreaga casă la nevoie, în timp ce 24% fac acest lucru periodic
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.