Cei mai vizibili retaileri de bricolaj în online și pe Facebook, în februarie 2017

Revista BricoRetail.ro vă prezintă topul retailerilor de bricolaj în online și pe Facebook, în a doua parte a lunii februarie 2017, conform datelor prezentate de Zelist, singurul instrument de monitorizare online din România.

Informațiile privind activitatea retailerilor care sunt prezentate mai jos au fost actualizate pentru perioada 20-26 februarie 2017.

Ca un scurt rezumat, informațiile arată că IKEA este pe primul loc în topul activității în online luna aceasta, urmat fiind de JYSK România și Mobexpert, aceștia fiind retailerii DIY cu cele mai multe apariții afișate luna trecută și cu cel mai mare număr de vizualizări.

bricolaj

Dacă ne raportăm la activitatea susținută de retailerii de bricolaj pe Facebook luna trecută, vom observa că cele mai multe postări s-au făcut atât la mijlocul săptămânii, marți și miercuri, cât și la sfârșitul acesteia, joi și vineri. De asemenea, putem observa în graficul de mai jos că cea mai bună zi pentru a posta pe paginile de Facebook ale retailerilor de bricolaj a fost ziua de marți, iar cele mai multe postări au fost făcute în a doua parte a zilei, după-amiaza, între orele 12:00-18:00.

bricolaj

Mai jos sunt cele mai populare postări pe Facebook ale retailerilor de bricolaj în luna februarie, acestea fiind făcute de pe paginile Hornbach România, JYSK România, Retro Boutique și IKEA România.

bricolaj

Topul lunar al celor mai vizibile branduri în online și pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor șfbMonitor, platforme de monitorizare și analiză ale companiei TreeWorks.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *