eBay lansează un intrument de marketing pentru retailerii DIY

eBay lansează un instrument nou de marketing pentru retailerii DIY, un instrument de direcționare avansat ce poate prezice comportamentul de cumpărare al persoanelor care îşi cumpără o casă. 

eBayNoul instrument poate dezvălui obiceiurile potenţialilor clienţi utilizănd istoricul de cumpărături online şi obiceiurile de cumpărare ale acestora, doar cu câteva luni înainte de a achiziționa noua casă.

Programul Home Mover „Advance Targeting” realizat de către cei de la eBay conține date de la cei peste 19 milioane de utilizatori lunar.

Rezultatele arată că noii proprietari de case au crescut în mod semnificativ cumpărăturile prin eBay, pe o perioadă de trei luni, în categoriile: Home, Mobilă şi DIY. ce a crescut cu 552%, în timp ce vânzările în categoria Sound & Vision și în categoriile Garden & Patio au crescut cu 109% și respectiv 449%.

„Achiziţia unei case este o etapă cheie în viața unui om și de multe ori declanşează o schimbare în filozofie şi inspiră cumpărătorii pentru a cumpăra noi branduri. Este o piatră de hotar si o oportunitate de aur pentru marketing, cu toate că in trecut a fost foarte dificil de identificat acest segment pentru care să se realizeze publicitate la momentul potrivit”, a declarat Rob a Bassett, directorul Departamentului de Publicitate de la eBay.

Vânzările unor produse electrocasnice precum aragaze, cuptoare și plite au crescut pe eBay.co.uk cu 27%, doar cu trei luni înainte de media de cumpărare a unei case, în timp ce vânzările de frigidere și congelatoare au crescut cu peste 28%.

Statisticile eBay demonstrează că există o oportunitate semnificativă pentru branduri şi comercianţii din zona de retail să se asocieze cu noi cumpărători înainte ca aceştia să achiziţioneze o casă.

Concluzia cercetării este ca la două luni de la achiziţia casei, vânzările la categoria de îmbrăcăminte pentru femei au crescut cu 38%, iar la categoria de îmbrăcăminte pentru copii a crescut cu 52%.

La cinci luni după achiziția casei, clienții încep să facă îmbunătăţiri. Prin urmare, achiziția de cărămizi și materiale de construcţii a crescut cu 67 % comparativ cu luna precedentă, iar achiziționarea mobilierului cu 86 %.

Bassett a concluzionat : „Cumpărătorii renunţă cu uşurinţă atunci când li se face o recomandare greşită, în urma căreia au parte de o experienţă neplăcută. În ziua de azi, nu mai este suficient să targetezi un număr mare de consumatori care fac cumpărături online, în speranţa că vei obţine o audienţă relevantă. Suntem în epoca targetării precise, iar eBay doreşte să fie în centrul progreselor bazate pe relevanţă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,217 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » eBay lansează un intrument de marketing pentru retailerii DIY
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.