Dedeman, locul 16 în top 100 cele mai puternice branduri românești

Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, este pe locul 16 în top 100 cele mai puternice branduri românești și pe locul 2 în top 10 retaileri autohtoni.

A şaptea ediţie BrandRo a topului mărcilor româneşti „100 cele mai puternice branduri româneşti”, eveniment organizat de Revista Biz, a prezentat ieri, în premieră, rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.

Cei trei lideri din piața de retail, eMag, Dedeman și Altex, își păstrează pozițiile. eMag își menține statutul de lider în interiorul categoriei, variindu-și puțin poziția în cazul topului general (coboară un loc față de anul trecut). În general, mărcile de retail pierd teren față de anul trecut, mai ales jucătorii din industria de DIY și IT&C: Dedeman,  Altex, Flanco.

Scăderile înregistrate de Plafar și Leonardo sunt justificate de restrânge­rea rețelelor proprii. Singurul jucător din categorie care a crescut în clasament este reprezentat de Farmaciile Dona (+14 locuri).

Dedeman

Metodologie

Studiul vizează măsurarea “puterii” mărcilor românești din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori (fără indici financiari / comerciali incluși). Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urba­nizare, împărțire pe sex și vârstă a populației (între 18 și 55 de ani). Performanța mărcilor românești este măsurată în baza a patru indicatori: investiția de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.

Dedeman în cifre

–      44 magazine, două centre logistice, parc auto propriu;

–      peste 45.000 de produse ce acoperă 11 domenii;

–      circa 8.500 de angajaţi;

–      între 7.500 – 18.000 mp suprafaţa unui magazin;

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *