Vivre, cel mai mare retailer online de home&deco din Europa Centrală și de Est, sărbătorește cei 7 ani de activitate cu o campanie specială dedicată clienților săi: 7 Ani Acasă.
Cu ocazia aniversării, pe 7 mai, Vivre oferă timp de o zi, pentru toată gama de produse un discount de 15% tuturor iubitorilor de frumos care vor să își redecoreze casa primăvara aceasta.
Povestea companiei românești a pornit de la ceea ce a servit drept inspirație pentru întregul proiect și ceea ce îi leagă pe toți cei care își găsesc inspirația pe Vivre – bucuria de a trăi. Ideea unui retailer online a apărut la sfârșitul anului 2011, iar în primăvara anului 2012 lua deja ființă Vivre, unul dintre primele magazine de home & deco exclusiv online din România.
„Privind în față, aceleași gânduri bune ne umplu sufletele. Vivre va rămâne artă vie, zâmbet și, în același timp, profesionalism. Nu putem ști unde ne duc vremurile, însă suntem siguri că nu vom renunța niciodată la visul nostru. Vom construi frumusețe, vom umple casele oamenilor de căldură și vom rămâne o destinație online pentru calitate și bun gust în industria Home & Deco”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre.
La 7 ani de la lansare, Vivre acoperă o piață de 100 de milioane de consumatori
În cei șapte ani de la înființare, cifra de afaceri Vivre a crescut de la 800 de mii de euro în 2012, la 50 de milioane la sfârșitul anului 2018, ceea ce face din companie una dintre cele mai de succes afaceri Made in Romania. Entuziasmul, ambiția și prezența de spirit cu care valorifică fiecare moment au ajutat afacerea să crească pe o nișă nouă, la începutul ecommerce-ului în România, pentru ca acum, după 7 ani de la lansare, Vivre să ajungă unul dintre principalii retaileri online din CEE, cu prezență pe 9 piețe europene: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Vivre.ro are o ofertă de 60.000 de produse și peste 3.000.000 de comenzi livrate cu succes. În total, Vivre numără aproximativ 350 de angajați și a înregistrat anul trecut o creștere de 42% a cifrei de afaceri față de anul precedent.
Cum s-au schimbat gusturile consumatorilor români în ultimii 7 ani
Dacă la început consumatorii români cumpărau piese mici și în special decorațiuni, în prezent piesele mari de mobilier devin tot mai populare. Consumatorii nu mai caută doar „funcționalul” în articolele pe care le achiziționează, devine pentru ei tot mai importantă dimensiunea estetică, felul în care un obiect se integrează în spațiul în care va fi plasat. România rămâne cea mai mare piață dintre cele 9 în care activează Vivre.
Pornind de la deschiderea consumatorilor de a comanda produse home&deco online, dublată de interesul în creștere pentru designul interior, Vivre.ro a lansat la începutul anului o secțiune de blog, care cuprinde sfaturi practice pentru înfrumusețarea locuinței și principii de bază în design.
Vivre
Vivre este un start-up românesc de e-commerce și tehnologie lansat în aprilie 2012, care agregă într-o singură destinație produse de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii colectate de la producători din toată lumea. În prezent, Vivre este principalul retailer online din industria home&deco din România, operând vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia, adăugată în portofoliu în 2018.
Vivre are o ofertă permanentă de peste 60.000 de tipuri de produse și un istoric de peste 3 milioane de comenzi livrate cu succes. Vivre funcționează mai degrabă ca un curator de home decor, decât un simplu retailer de decorațiuni, oferind o selecție de mii de piese inedite aduse din toată lumea, de care e greu să nu te îndrăgostești. Numele brandului a apărut întocmai de la ceea ce a servit drept inspirație pentru întregul proiect și ceea ce îi leagă pe toți cei care își găsesc inspirația pe Vivre – bucuria de a trăi. Promisiunea pe care Vivre o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziția clienților o destinație online pentru calitate și bun gust, unde aceștia pot găsi mobilă și accesorii potrivite personalității și stilului lor de viață.
Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.
You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.
