Vivre furnizează primele rezultate ale campaniei de Black Friday

UPDATE, după 48 de ore de la lansarea campaniei de Black Friday:

Vivre înregistrează peste 70.000 de comenzi, în valoare totală de aproximativ 5,5 milioane de euro. Mai mult de jumătate dintre ele au fost achitate cu cardul sau prin transfer bancar.

UPDATE, la 24 de ore de la debutul campaniei Black Friday:

În primele 24 de ore de la lansarea campaniei Black Friday, Vivre înregistrează peste 45.350 comenzi, în valoare totală de peste 3,6 milioane de euro. În mai puțin de o zi, pe platformele Vivre au fost comandate aproximativ 100.000 de produse. Mai mult de 40.000 de produse sunt deja în curs de livrare.

Categoriile care au generat cele mai multe vânzări au fost mobilierul, covoarele, obiectele de decor, ustensilele de bucătărie și dining și corpurile de iluminat până în acest moment. Cea mai mare comandă plasată a venit din București și a fost în valoare de 2.700 euro.

În ceea ce privește metoda de plată preferată de clienți, peste jumătate din comenzile plasate până la această oră au fost achitate cu cardul sau prin transfer bancar.

Țările în care s-au înregistrat cele mai multe tranzacții sunt România, Bulgaria, Ungaria și Croația. Slovenia și Slovacia au cunoscut o creștere semnificativă în cadrul acestei ediții de Black Friday, cu o evoluție de peste 100% față de anul precedent.

Articol inițial:

Vivre furnizează primele rezultate ale campaniei de Black Friday, care a început miercuri seară, în jurul orei 18:00.

Vivre

În primele 30 de minute de la lansare, platformele Vivre au fost accesate de peste 150.000 utilizatori, aproximativ 90% dintre acestea reprezentând accesări de pe mobil și din aplicație, iar 10% accesări de pe desktop și tabletă.

Vârful de trafic din primele cinci ore a fost atins la ora 19:53, iar minutul de aur a fost 21:33, cu 112 comenzi înregistrate.

În prima oră de la lansarea campaniei au fost înregistrate aproximativ 4.800 de comenzi, cu o valoare medie a coșului de aproximativ 100 euro. Produsele cu cea mai mare rată de succes au fost o canapea extensibilă la prețul de 689,99 lei și un scaun suspendabil pentru exterior la prețul de 499,99 lei, ale căror stocuri de 163, respectiv 250 de bucăți s-au epuizat în primele 10 minute de la lansare.

„Volumul total de vânzări din prima zi de Black Friday de anul trecut a fost atins anul acesta în primele 5 ore de la lansarea campaniei. Tendința cifrelor din primele ore arată că ne îndreptăm spre vânzări cel mai probabil conform estimărilor noastre, de aproximativ 10 milioane euro”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing.

În prima seară de Black Friday numărul total de utilizatori care au accesat site-ul a crescut cu peste 60% față cel de anul trecut, atingând un total de 1,16 milioane de utilizatori.

Campania se desfășoară simultan în cele nouă țări în care Vivre activează: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,250 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Vivre furnizează primele rezultate ale campaniei de Black Friday
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.