Vivre devine un reper pentru cumpărătorii de produse de casă și decorațiuni

Vivre, retailerul online de produse home & deco prezent pe piața din Romania și alte patru piețe europene, își consolidează poziția locală și regională și devine un reper pentru cumpărătorii de produse de casă și decorațiuni. Până la finalul lui 2014, Vivre estimează o cifră de afaceri de 17 milioane euro, reprezentând o creștere de 140% față de anul trecut.

Monica-Cadogan-CEO Vivre-c

În 2013, Vivre a încheiat anul cu o cifră de afaceri de 7 milioane euro. Creșterea se datorează investițiilor în piețele existente și îmbunătățirii continue a serviciilor pentru clienți. În afară de România, Vivre se află pe alte patru piețe: Bulgaria, Ungaria, Croația și Polonia.

Încheiem anul 2014 cu o creștere care ne confirmă că oferta Vivre răspunde cu succes așteptărilor cumpărătorilor noștri. Această evoluție a fost posibilă pentru că am investit continuu în consolidarea pe piețele în care suntem în prezent și ne-am concentrat pe îmbunătățirea ofertei de produse la nivel de calitate, diversitate și pret. De asemenea, anul acesta am introdus noi servicii care să faciliteze procesul de cumpărare și care să inspire clienții să se întoarcă cu drag„, a declarat Monica Cadogan, director general Vivre

La creșterea cifrei de afaceri a contribuit și rata crescută a membrilor loiali, majoritatea clienților Vivre a plasat mai multe comenzi de-a lungul timpului, peste 80% dintre aceștia au achiziționat produse în mod repetat. În 2014, numărul de abonați s-a dublat, ajungând la 1.3 milioane în prezent față de 700.000 la sfârșitul lui 2013.

În prezent, vânzările lunare ale magazinului online depășesc 2.5 milioane de euro și în mai puțin de trei ani de la înființare, Vivre a vândut mai mult de 2 milioane de produse, de la peste 1700 de furnizori. Cele mai achiziționate produse sunt din categoria textilelor, decorațiunilor și obiectelor de mobilier, iar pentru 2015, cea mai mare creștere pe categorii se estimează în zona produselor de mobilier.

Pentru anul viitor, estimăm o dublare a cifrei de afaceri, preconizările bazându-se atât pe continuarea investițiilor în piețele existente, cât și pe extinderea pe noi verticale. De asemenea, ne bazăm pe o evoluție pozitivă a pieței online de home & deco în 2015 și un mediu favorabil pentru creșterile propuse în piețele existente. Și pentru anul viitor, una dintre cele mai importante preocupări va fi consolidarea relațiilor cu furnizorii care să propună produse de inspirație, unice și de calitate pentru a înfrumuseța casele cumpărătorilor nostri. De asemenea, ne dorim cât mai multe colaborări cu producătorii locali de produse de casă”, a declarat Monica Cadogan, director general Vivre.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,205 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Vivre devine un reper pentru cumpărătorii de produse de casă și decorațiuni

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.