Vivre lansează campania de Black Friday pe 14 noiembrie

Vivre, principalul retailer online de mobilier și decorațiuni din România și Europa de Est, a anunțat oficial data de lansare a celui mai așteptat eveniment online al toamnei – Black Friday va începe joi seara, pe 14 noiembrie, și se va încheia luni la prânz, pe data de 18 noiembrie.

VivrePentru a susține volumul de vânzări preconizat în perioada campaniei, valoarea totală a stocului de produse achiziționat la prețuri speciale ajunge la 10 milioane de euro.

“Anual, Black Friday aduce între 10 – 15% din cifra de afaceri Vivre. Pregătirile pentru ediția din acest an au început din timpul verii, de la alegerea celor mai potrivite produse pentru fiecare piață, continuând cu scalarea site-ului pentru a susține traficul, până la eficientizarea infrastructurii online și a resurselor logistice. În perioada campaniei, 14 – 18 noiembrie, preconizăm un total de 2 milioane de utilizatori unici și peste 4 milioane vizite pe site. Targetul propus pentru anul acesta este creșterea cu 50% a veniturilor înregistrate în 2018, ceea ce înseamnă un total de peste 5 milioane de euro tranzacționat în toate cele 9 țări în care suntem prezenți.  Având în vedere trendul pieței, estimăm că majoritatea comenzilor va face parte din categoriile Mobilier, Textile, Covoare și Decorațiuni, dar observăm o creștere semnificativă a cererii pentru produsele de lifestyle, precum ceasuri, genți și cosmetice”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing Vivre.

În cadrul campaniei de Black Friday, cumpărătorii se vor bucura de cele mai mici prețuri din acest an la mii de produse din toate categoriile prezente pe site: Mobilier, Textile pentru casă și Covoare, Bucătărie și Decorațiuni, Corpuri de iluminat, Baie și organizare, Lifestyle. Campania va fi disponibilă simultan în toate cele 9 țări în care Vivre este prezent: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.

Vivre 

Vivre este principalul retailer online din industria home & deco din România, operând vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Fondat în România în 2012, Vivre are o ofertă permanentă de peste 100.000 de produse de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii colectate de la producători din toată lumea, și un istoric de peste 4 milioane de comenzi livrate cu succes. 

Promisiunea pe care Vivre o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziția clienților destinația online unde aceștia pot găsi mobilă și accesorii potrivite personalității lor, platforma funcționând ca un curator de home decor.  “Home, lovely home” înseamnă să iubești timpul petrecut acasă.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,205 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Vivre lansează campania de Black Friday pe 14 noiembrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.