Vivre se alătură programului de referință Blue Ribbon dezvoltat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).
Blue Ribbon își propune să construiască o rețea puternică de întreprinderi ambițioase și competitive, dintr-o gamă largă de industrii, și să le ofere instrumentele de care au nevoie pentru a inova, pentru a crește și a-și dezvolta afacerile la nivel internațional.
Vivre este cea mai recentă companie care s-a alăturat celorlalți membri Blue Ribbon din toate țările în care BERD desfășoară operațiuni. Programul îmbină accesul la finanțare cu servicii de consultanță personalizate, concepute pentru a completa cunoștințele de business ale companiilor și pentru a le ajuta să își îndeplinească obiectivele de dezvoltare. Ca parte a ofertei Blue Ribbon, BERD pune la dispoziție expertiza unui grup de consultanți locali și internaționali, care colaborează strâns cu companiile pentru a le evalua nevoile și a le împărtăși cele mai bune practici din domeniu.
„Faptul că Vivre devine parte din familia Blue Ribbon reprezintă pentru mine o realizare extraordinară. Includerea companiei în clubul Blue Ribbon este o recunoaștere a efortului echipei, dar mai ales a poziționării unice prin tehnologie și investiții, care a transformat compania într-un campion regional. Cred că sectorul e-commerce are un potențial de dezvoltare mai puternic ca niciodată. Vom folosi oportunitățile programului Blue Ribbon pentru a ne întări compania și cultura organizațională, dar și pentru a ne atinge obiectivele noastre de dezvoltare durabilă„, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre.
Vivre este principalul e-commerce din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 150.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume. Vivre oferă zilnic mii de produse noi pentru cei care vor să devină proprii designeri. Promisiunea pe care compania o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziția clienților o destinație online unde pot găsi mobilă și accesorii potrivite personalității lor.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.