Vivre, principalul retailer online de mobilier și decorațiuni din Europa Centrala și de Est, aniversează 8 ani de activitate, consemnând evoluții pozitive de la an la an. În primele patru luni ale anului curent, vânzările companiei au urmat o dinamică ascendentă, marcând o creștere de 42% față de aceeași perioadă din 2019.
Astfel, conform datelor raportate până în prezent, Vivre Deco și Vivre Logistics au înregistrat, cumulat, vânzări de peste 200 milioane de euro, formând o rețea extinsă la mai mult de 800.000 de clienți, în nouă țări europene.
În ceea ce privește numărul total de comenzi procesate, 4,8 milioane de pachete au ajuns la clienții din România și din celelalte opt țări în care operează compania, cele mai multe fiind distribuite în România, Bulgaria, Ungaria și Croația.
Creștere de 42% în primele 4 luni din 2020
În primele patru luni ale anului curent, vânzările companiei au urmat o dinamică ascendentă, marcând o creștere de 42% față de aceeași perioadă din 2019. În intervalul ianuarie – aprilie 2020, pe site-urile Vivre au fost plasate peste 350.000 de comenzi, valoarea totală depășind pragul de 22 milioane euro.
Creșterea se datorează, în principal, interesului tot mai ridicat pentru cumpărăturile efectuate în mediul online, dar și investițiilor direcționate către îmbunătățirea fluxului operațional. Alături de acestea, un alt factor important care a contribuit la înregistrarea acestor majorări și la o sporire semnificativă a traficului pe website-urile companiei, în perioada menționată, a fost izolarea la domiciliu.
”Rezultatele obținute în decursul celor opt ani de activitate arată că strategia noastră de creștere accelerată produce efectele scontate. Activăm într-un domeniu dinamic, așadar suntem într-o continuă adaptare la nevoile și preferințele clienților noștri. Dorința de diversitate este tot mai accentuată, de aceea și eforturile noastre sunt din ce în ce mai mari pentru a asigura un flux rapid de la prezentarea produsului în portofoliul nostru, până la livrarea lui la destinatar.
Am fost și suntem în permanență preocupați să oferim clienților noștri o experiență cât mai plăcută. O mare parte din investiții vor fi alocate în continuare în operațional, în acțiuni de marketing și de implicare socială, fiindcă ne dorim să creștem rapid și responsabil”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre.
Momentul aniversar aduce compania mai aproape de clienți cu o campanie specială de loializare, disponibilă la o gamă variată de produse din magazinul online. Astfel, în perioada 5 – 13 mai 2020, clienții Vivre beneficiază de reduceri de până 80% la mobilier, canapele și fotolii, textile pentru casă, accesorii bucătărie și dining, decorațiuni, covoare, articole lifestyle și altele.
Vivre
Vivre este principalul e-commerce din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 150.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la 1.000 de branduri din întreaga lume. Cu 4,8 milioane de comenzi livrate către mai mult de 820.000 de clienți, Vivre pune zilnic la dispoziție mii de produse noi pentru cei care vor să devină propriii designeri. Promisiunea pe care Vivre o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziția clienților o destinație online unde pot găsi mobilă și accesorii potrivite personalității lor.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
