Studiu Vivre: Comportamentul consumatorului de home & deco, după un an de pandemie

Datele interne comparative dintre anul pandemic (martie 2020 – martie 2021) și anul precedent (martie 2019 – martie 2020) marchează schimbări importante în comportamentul de consum al clienților Vivre, din toate cele nouă țări în care compania este prezentă. 

vivre

Astfel, în perioada martie 2020 – aprilie 2021, compania a înregistrat o creștere a traficului de aproximativ 25% per total pe platformele sale, în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent. Una dintre cele mai importante schimbări consemnate a fost creșterea interesului pentru cumpărături online în rândul persoanelor de peste 18 și 65+ ani.

Cea mai mare creștere de trafic a fost înregistrată pe telefoanele mobile

Anul pandemic i-a adus pe consumatorii Vivre mai aproape de dispozitivele mobile. În intervalul analizat, cea mai mare creștere de trafic a fost înregistrată pe telefoanele mobile, în procent de aproximativ 35%. Sesiunile de trafic au crescut și pe dispozitivele desktop, însă într-un procent semnificativ mai mic decât cel înregistrat pe dispozitivele mobile (+3%).Tranzacțiile efectuate de persoanele cu vârste cuprinse între 25-54 ani reprezintă o pondere de 69.10% din totalul de comenzi înregistrate în intervalul analizat, deși creșterea cea mai importantă a numărului de tranzacții a fost semnificativ mai mare pentru categoriile de vârstă 18-24 și 55-65+.

Anul precedent a generat și o tranziție accelerată de la plata în numerar, specifică perioadei de dinainte de pandemie, la plăți mai sigure, majoritar electronice. Astfel, procentul cumulat al plăților efectuate cu cardul, în cele nouă țări în care Vivre este prezentă a înregistrat o creștere de peste 144%.

În România, în topul categoriilor de produse cel mai des achiziționate în anul pandemic au fost decorațiunile, articolele și ustensilele de bucătărie, dar și mobilier și accesorii pentru baie.

vivre

Vivre

Vivre este principalul e-commerce din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 350.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume. Vivre oferă zilnic mii de produse noi pentru cei care vor să devină proprii designeri. Promisiunea pe care compania o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziția clienților o destinație online unde pot găsi mobilă și accesorii potrivite personalității lor.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,240 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Studiu Vivre: Comportamentul consumatorului de home & deco, după un an de pandemie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.