În cei 2 ani de existenţă pe piaţa din România, Chic Ville, conceptul de magazin home&deco 100% ambiental, înregistrează un coş mediu de cumpărături în valoare de 135 de lei în offline şi 240 lei în shop-ul online.
”Piaţa de decoraţiuni este una dinamică, care ne-a permis, în cei doi ani de la inaugurarea primului magazin, să ne extindem la trei magazine, două în Cluj şi unul în Bucureşti, precum şi creşterea investiţiilor în shop-ul online”, a declarat Marius Şerbănescu, Director de Achiziţii al Chic Ville.
în acest moment, valoarea medie a coşului de cumpărături este mai mare în magazinul din Bucureşti. Astfel, un cumpărător din Capitală cheltuie în medie 185 lei la o vizită în magazin, cu 30% mai mult decât media reţelei, în timp ce în Cluj-Napoca, valoarea se situează la 105 lei.
În cazul cumpărăturilor online, românii sunt mai darnici, cheltuind în medie 250 lei la o singură comandă.
”De-a lungul timpului, am observat diferenţe semnificative în ceea ce priveşte comportamentul de consum în offline vs. online. Dacă ne uităm la cifre, observăm că în online românii cheltuie aproape de două ori mai mult decât la o vizită în magazinul offline. Acest lucru se datorează faptului că pot comanda un număr mare de produse, de diferite dimensiuni, printre care şi obiecte de mobilier, şi beneficiază de transport gratuit la comenzile care depăşesc o anumită sumă. Asta înseamnă că pot aduce aerul Chic acasă, fără să fie descurajaţi de faptul că nu dispun de o maşină personală care le-ar putea facilita transportul. Mai mult, intimitatea de acasă permite o navigare îndelungată pe site şi o căutare targetată a produselor”, a menţionat Marius Şerbănescu.
Potrivit reprezentantului companiei, clienţii vor putea găsi în cadrul locaţiilor din Cluj-Napoca şi Bucureşti, cât şi pe site-ul www.chicville.ro o întreagă gamă de produse, precum obiecte de mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), decoraţiuni din sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, corpuri de iluminat, oglinzi, perne, plante decorative şi cadouri.
„Noi ne-am dorit să venim pe piaţă cu un brand care să se diferenţieze, iar Chic Ville face acest lucru cu succes, datorită atât obiectelor în sine, cât şi amenajării 100% ambientale menită să inspire clienţii, dar şi să plaseze produsele într-un context familiar acestora. De asemenea, Chic Ville spune povestea produselor, iar acest lucru contribuie la apropierea clienţilor faţă de ele”, a încheiat Marius Şerbănescu.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
