PIATRAONLINE, cel mai mare furnizor de piatră naturală din România, a finalizat facelift-ul magazinului său de prezentare din București (galerie foto)

PIATRAONLINE, cel mai mare furnizor de piatră naturală din România, anunță campania de facelift a showroom-ului în care și-a propus să creeze un spațiu plin de creativitate, realizat cu materiale zero-waste.

O experiență în adevăratul sens al cuvântului pentru toți cei care trec pragul headquarter-ului din Aleea Teișani 137A.

Noul facelift a venit ca o necesitate datorată dezvoltării business-ului, iar pentru acest lucru, compania a apelat la ajutorul arhitecților de la PickTwo Studio. Brief-ul pe care designerii Sebastian Mîndroiu și Radu Călin l-au primit a fost unul simplu, dar cu o direcție clară: s-a dorit un spațiu care să răspundă nevoilor clienților, a angajaților, dar și pe cele ale companiei care a atins o nouă etapă de maturizare.

Parterul este dedicat segmentului B2C cu spații bine optimizate, astfel încât clienților le este mult mai ușor să aleagă produsele favorite, în vreme ce etajul s-a conturat mai mult ca un etaj dedicat angajaților și a partenerilor PIATRAONLINE, cu spații destinate birourilor și întâlnirilor.

PIATRAONLINE

Parterul este un labirint de creativitate

Această zonă este dedicată în special consumatorului final B2C. Pentru noul showroom, recepțiile au fost îmbrăcate în marmură Volakas, piese de mare impact ce artibuie spațiului eleganță și care au luat naștere datorită tehnologiei CNC și Waterjet. În spatele birourilor consilierilor, dincolo de dulapurile placate cu ardezie flexibilă SKIN, se află birourile de Marketing, un spațiu care a fost amenajat cu multă grijă, deoarece s-au folosit mai multe elemente vii care riscau să încarce spațiul și să deranjeze vizual. Aici se remarcă cei doi pereți accent, cel realizat din lastre Afrodita Bookmatch și cel din tapet în culori vii. Întreaga amenajare a fost completată de biblioteca îmbrăcată cu plante și de plasele metalice de care sunt atârnate surse de iluminat și diverse plante.

În zona de așteptare de la parter, cea de lângă șemineul de Arabescato, pot fi remarcate expozoarele dedicate pieselor speciale, cada și chiuveta din marmură Arabescato Faro, două piese statement, custom-made ce sugerează multitudinea de forme pe care o poate căpăta piatra naturală. Expozoarele cu plăci sunt spectaculoase, dând impresia de continuitate pe verticală și ajutând compania să expună suficient material pe doar câțiva metri pătrați.

Tot în această zonă se regăsește și colecția de mozaicuri care a fost relocată aici, zona de ardezie flexibilă SKIN și sistemul VR al companiei.

Lângă scările care dau către etaj, este amenajat un nou spațiu dedicat LTP UK, un partener cu care PIATRAONLINE colaborează în scopul de a oferi soluții profesionale de îngrijire a pietrei naturale. Chiar înainte de a urca pe treptele din marmură Tundra, poate fi remarcată vitrina decorativă amenajată de către Florăria Vanda, partener PIATRAONLINE. Acest spațiu este amenajat în funcție de tematica lunii respective sau în stilul de amenajare specific uneia dintre țările din care business-ul importă produse.

Noul etaj dedicat B2B

Barul custom-made este ”primul impact pe care îl are clientul în momentul în care ajunge le etaj”, după cum spune Sebastian Mîndroiu, Senior Interior Designer și Fondator PickTwo Studio. În spate se remarcă bucătăria placată cu marmură Nero Marquina cu al său perete din mozaic Tear Drop. Clienții trec pe lângă masa arhitecților și pe lângă peretele creat cu lamele din oglindă, intercalate cu mozaic Nero Marquina Penny.

Îndreptându-se către zona de ”meeting informal” după cum o numesc arhitecții și clienții pot observa de lastre Autograph Bubble Onyx.

Ideea de bază a acestui showroom a fost căldura: clientul trebuie să se simtă ca acasă. Piatra naturală nu a trebuit expusă ca un material brut, ci să sugereze ideea de acasă. Să creeze o experiență. Zona de meeting de la etaj despre care vorbeam anterior este un spațiu ce inspiră confort, mai ales datorită poziționării draperiei negre ce separă zona de meeting de zona de traininguri a companiei. Zona de training este compusă dintr-un superb covor din mozaic Mix Cube Design și diferite alte elemente pentru placările verticale. Zona de training se amenajează în funcție de tema întâlnirilor.

Baia de la etaj

Și pentru că inspirația naște inspirație, PIATRAONLINE și PickTwo Studio au creat la etaj o baie cum rar îți este dat să găsești. Au fost folosite ”lamele” din marmură albă combinată cu marmură neagră, decor completat de tapetul cu junglă. Scopul acestui spațiu a fost să creeze un decor excentric și șocant, iar pentru a completa întregul spațiu, a fost amplasată o chiuvetă din marmura Nero Marquina în mijloc, un produs custom-made, special pentru acest spațiu.

PIATRAONLINE

În această imagine se află birourile managementului, un alt spațiu cheie din showroom. S-a mizat pe crearea unui spațiu cald, relaxant, elegant și office deopotrivă. Paleta de culori aleasă a fost compusă din diferite nuanțe de maro și bej, ce au fost completate de biroul realizat din marmură albă, de peretele din lastre Golden Sky și piese de puzzle din marmură ce completează pardoseala din lemn masiv.

Mariana Constantinescu-Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE, spune că și-a dorit ca este spațiu să fie unul cât mai ”zero waste”: ”(…) este prima dată în istoria noastră de facelift-uri în care am folosit extraordinar de multe materiale și m-am ambiționat să refolosesc tot ceea ce am putut”.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,239 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » PIATRAONLINE, cel mai mare furnizor de piatră naturală din România, a finalizat facelift-ul magazinului său de prezentare din București (galerie foto)
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.