evoMAG: primăvara crește vânzările de produse pentru casă și grădină cu peste 80%

Primăvara aduce o creștere de peste 80% a vânzărilor de produse din categoria casă și grădină, pe fondul startului sezonului de munci agricole și de lucru în gospodării, conform unui studiu evoMAG.

evomagDe la an la an, vânzările de produse din categorie cresc cu 50%, pe fondul scăderii prețurilor acestor tipuri de produse, în medie, cu 20% în fiecare an.

Ne așteptăm la o creștere de circa 50% a vânzărilor de produse pentru casă și grădină în 2019, urmare a scăderii prețurilor articolelor specifice categoriei, a diversificării ofertei și a cererii mai mari. Am introdus această categorie pe evoMAG.ro în urmă cu 3 ani și, în prezent, listăm peste 10.000 de produse la categoria Casă, Decorațiuni & Bricolaj. Până la finalul anului,  avem în plan diversificarea ofertei cu peste 5.000 de produse ”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Cele mai vândute produse sunt utilajele care înlesnesc muncile agricole. Astfel, achiziția unui motocultor este opțiunea celor mai mulți clienți care accesează această categorie de produse. Pe lângă motocultoare, cele mai cumpărate produse sunt motosapele, frezele de zăpadă și mașinile de tuns iarba.

Venind în sprijinul cererii în creștere, evoMAG pune la dispoziția clienților și ghidul, „Tot ce trebuie să știi despre un motocultor”, care conține informații despre cum trebuie alese motocultorul și motosapa, despre diferențele dintre cele două tipuri de utilaje, dar și despre avantajele pe care le oferă aceste produse, ținând cont că, odată achiziționate, utilizarea lor trebuie să fie de durată.

În prezent, bugetul pe care îl alocă românii pentru achiziția de produse din categoria Casă, Decorațiuni & Bricolaj, ajunge la circa la 1.200 de lei, în creștere cu 30% față de anul trecut.

evoMAG

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuților.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,210 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » evoMAG: primăvara crește vânzările de produse pentru casă și grădină cu peste 80%
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.