Potrivit Chic Ville, cele mai bine vândute produse din oferta conceptului de magazin home&deco 100% ambiental sunt cele de dimensiuni mici, care se schimbă frecvent în funcţie de sezon şi tendinţe.
Pe primele locuri se regăsesc produse pentru servirea mesei, precum boluri, ceşti, căni, farfurii şi tăvi.
Indiferent de sezon, topul celor mai cumpărate produse din magazinele Chic Ville este dominat de accesoriile necesare într-o bucătărie obişnuită, pe care românii le schimbă frecvent, urmând tendinţele în acest domeniu. Un client cheltuie, în medie, circa 125 lei / persoană în magazin, iar pe lângă produsele din categoria Bucătărie&Masă, coşul este completat şi de decoraţiuni interioare precum rame şi ghivece.
„De regulă, coşul de cumpărături diferă în funcţie de scopul final al achiziţiei. De exemplu, un cumpărător care achiziţionează ceşti, poate alege şi un ceainic, o tavă, farfurii, şerveţele sau toate acestea la un loc. În acest sens există şi pachete special create de designerii noştri, iar dacă un client doreşte să facă un cadou, cu siguranţă, pe lângă produsele potrivite ocaziei, va alege ceva şi pentru el însuşi”, a declarat Marius Şerbănescu, Director de Achiziţii al Chic Ville.
Din cele trei game sortimentale specifice Chic Ville, cea mai mare popularitate în rândul clienţilor online o reprezintă categoria Bucătărie&Masă, în cadrul căreia 25% din vânzări sunt reprezentate de boluri.
Colorate, simple sau cu desene sofisticate realizate manual, din ceramică, sticlă ori metal, acestea sunt uşor de asortat oricărui aranjament şi nu necesită o investiţie financiară semnificativă, întrucât preţurile pentru un bol simplu de ceramică pornesc de la 5 lei.
Potrivit afirmaţiilor reprezentantului companiei, următoarea categorie care se remarcă în topul cumpărăturilor online este Deco&Lifestyle, din care un procent de 10% din vânzări îl generează florile artificiale. Acestea sunt disponibile într-o gamă largă de culori şi modele, iar clienţii sunt atraşi în mod special de atenta confecţionare a produselor care le oferă o rezistenţă îndelungată şi un aspect real.
„Nu în ultimul rând, sunt acei clienţi care intră în magazinul virtual pentru categoria Casă&Mobilă. În acest caz, cel mai mare procent din vânzări – 30% – este generat de biblioteci. De altfel, având în vedere numeroasele modele disponibile în oferta noastra, clienţii sunt dispuşi la amenajări inedite, iar bibliotecile depăşesc adesea zona livingului fiind folosite cu succes şi în bucătării, pe post de spaţiu de depozitare pentru veselă”, a completat Marius Şerbănescu.
De asemenea, raportat la cumpărăturile online, Marius Şerbănescu observă că oamenii preferă să comande micile decoraţiuni (vase, suporturi de depozitare, rame sau jucării). Pe de altă parte, pentru piese de mobilier sau vase preţioase, clienţii tind în primul rând să vizite magazinele fizice, pentru a analiza produsul în detaliu.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.