Bonami a cumulat venituri de peste 55 de milioane de euro în 2019

În 2019, Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a cumulat venituri de peste 55 de milioane de euro cu 30% mai mari decât în anul anterior.

BonamiProfitul a atins mai multe milioane de euro și toate cele cinci piețe au fost profitabile. Ungaria a înregistrat un nivel record, cea mai nouă piață din portofoliul Bonami, lansată în august 2018. Pentru 2020, planul companiei este să crească cu 35% și include o serie de investiții.

Datorită rezultatelor financiare bune și a profitului de anul trecut, ne putem permite anul acesta multiple investiții. Vom investi sute de mii de euro  într-o amplă extindere a depozitului. În acest fel vom avea până la de două ori mai multe articole disponibile în stoc cu livrare imediată, ceea ce va scurta semnificativ durata transportului către client. În același timp, vom începe să ne dezvoltăm prezența offline. Punctul de distribuție deschis anul trecut în Jeneč Praga, a confirmat fără echivoc interesul clienților, așa că vom investi puternic în magazine emblematice amplasate în orașele mari.’’, spune Pavel Vopařil, CEO Bonami. 

Pe lângă transport, se va îmbunătăți și calitatea produselor.

Anul trecut am început o schimbare importantă a gamelor comercializate. Am adăugat mărci pe care clienții le-au solicitat și le-am eliminat pe cele pe care nu le doreau, discutăm despre mii de produse. Vom continua în mod susținut acest proces și în 2020. Vom dezvolta sortimentul pentru a veni în întâmpinarea diverselor nevoi ale clienților, vom introduce o serie de noi mărci atractive, colecții de produse noi și colecții co-brand, la a căror dezvoltare Bonami va participa”, promite Vopařil.

În primăvara acestui an va debuta și transportul propriu pentru produse supradimensionate, care va funcționa mai întâi în Praga, urmând apoi extinderea în celelalte țări. Transportul va include, de asemenea, servicii suplimentare, cum ar fi livrarea până la ușă, asamblarea mobilierului sau eliminarea ambalajelor.

Dorind sa vină în întâmpinarea cerințelor clienților săi, Bonami va implementa anul acesta în România plata în rate.

„De asemenea, lansăm un nou serviciu pentru clienții corporate și VIP, cărora le vom oferi servicii speciale. Este vorba despre arhitecți și designeri de interior ce vor beneficia de o echipă dedicată, un proces logistic special, accesul prioritar la inovații și, în viitor, propria gamă de produse, precum și ateliere și evenimente educaționale”, a afirmat Pavel Vopařil.

Toți clienții se vor putea inspira din activitatea acestor profesioniști prin fotografiile lor și alte materiale ce vor fi publicate pe site-ul Bonami.

Bonami

Bonami a fost creat în 2013 ca un spațiu online plin de inspirație pentru casă și birou. După cinci ani, cifra de afaceri a depășit 40 de milioane de euro. Pe lângă piața cehă, Bonami inspiră și piețele din Slovacia, Polonia, România și Ungaria. Bonami aparține grupului de investiții Miton.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,186 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Bonami a cumulat venituri de peste 55 de milioane de euro în 2019
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.