Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a înregistrat vânzări de 1 milion de euro pe piața din România

În luna aprilie, Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a depășit prognoza inițială, realizând vânzări de 6 milioane de euro pe toate piețele unde este prezent, din care 1 milion de euro pe piața din România.

Bonami

Chiar dacă inițial creșterea a fost mai lentă, de la mijlocul lunii aprilie vânzările au urmat un trend ascendent constant. Procentual, Bonami a obținut vânzări cu 30% mai mari luna trecută față de martie, când s-a declanșat criza legată de pandemie. Suntem încântați și de rezultatele obținute în luna mai, așteptăm o creștere cu 80% față de aceeași perioadă a anului trecut pentru întreaga companie și de 120% pentru România’’, a menționat Pavel Vopařil, CEO-ul companiei.

Bonami s-a pregătit temeinic pentru sezonul de vară 2020 încă de la începutul anului, cu noi spații dedicate depozitării produselor din stoc, astfel încât acestea să poată fi livrate clienților în cel mai scurt timp.

‘’S-a dovedit a fi o strategie de succes, unele articole sunt deja sold out, chiar dacă inițial cantitatea achiziționată fusese prevăzută pentru întreg sezonul. Categoriile de produse cu cea mai  bună dinamică sunt mobilierul de grădină și articolele pentru organizarea locuinței’’, a mai afirmat Vopařil.

În lunile următoare, Bonami se bazează pe o creștere superioară celei planificate inițial, dorindu-și să epuizeze tot stocul de produse disponibile, excepție făcând piesele mari de mobilier.

Compania ia în considerare contextul actual, în care clienții vor călători mai puțin și vor petrecere mai mult timp în propria locuință și grădină, fiind dispuși la investiții importante pentru crearea unui spațiu plăcut. Bonami le oferă astfel posibilitatea de a cumpăra tot ce au nevoie pentru casă online, fără a fi obligați să se deplaseze în magazine fizice.

Pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare, compania și-a lansat propriul transport, dar și transportul expres al comenzilor către clienții săi, în colaborare cu Liftago. Astfel, clienții pot opta pentru livrarea rapidă, în termen 3-4 ore, a produselor de mici dimensiuni.

Am dorit să oferim servicii complexe, nu doar transportul articolelor supradimensionate la domiciliul clientului, ci și un serviciu de montaj de bază, îndepărtarea ambalajelor și, eventual, preluarea pieselor  vechi de mobilier. Nici un curier nu a putut să ne ofere aceste opțiuni, așa că le-am creat noi. Este o componentă a unui nou model de distribuție pe care dorim să îl aplicăm la nivel logistic pe toate piețele unde activăm., a explicat CEO-ul Bonami. 

Momentan opțiunea este valabilă numai pentru capitala Cehiei, însă urmează curând o extindere a serviciilor în toate țările unde compania este prezentă.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,188 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a înregistrat vânzări de 1 milion de euro pe piața din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.