Bonami vine în sprijinul clienților săi în perioada pandemiei

Magazinul online din domeniul home & deco, Bonami, ce înregistra o cifră de afaceri de 55  de milioane euro în 2019, a crescut cu 10 procente în martie, față de previziunile inițiale.

Bonami

Bonami, cu sediul la Praga, în Republica Cehă, și-a creat în ultima lună cel mai mare stoc de produse din istoria sa și a adăugat un alt spațiu de depozitare.

În prezent, compania își îndreaptă eforturile către susținerea clienților și a comunității

 Este important pentru noi, în această perioadă critică, să ne aducem aportul în cât mai multe moduri posibil. În primul rând, pregătim pachete pe care le vom distribui în azile de bătrâni. În al doilea rând, am decis să comercializăm măști textile de protecție pe care le oferim la preț de achiziție, fără adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtării lor în strategia noastră de comunicare din social media”, a menționat  Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Măștile de protecție textile au reprezentat, conform guvernului ceh, una dintre măsurile preventive ce au oprit răspândirea bolii. Masca textilă nu oferă protecție deplină împotriva virusului, însă reduce riscul infectării altor persoane în cazul în care purtătorul este îmbolnăvit, simptomatic sau asimptomatic, cu virusul COVID-19.

Inițial, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor, în perioada imediat următoare  declanșării pandemiei, tendința pieței fiind aceea de creștere pe zona alimentară și farmaceutică. Ulterior vânzările au depășit previziunile.

Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziție. De aceea se concentrează pe locul în care își petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin”, a adăugat Pavel Vopařil.

Cele mai populare produse

În primă fază, cele mai populare au fost produsele pentru curățare, organizare sau accesoriile pentru bucătărie. Apoi s-au adăugat toate gamele de produse pentru exterior și mobilierul, primăvara fiind sezonul preferat pentru reînnoirea și renovarea casei.

Pentru a veni în întâmpinarea cerințelor clienților săi, Bonami a achiziționat cel mai mare stoc de produse de până acum: peste 25.000, cu expediere imediată și peste 60.000 sunt disponibile pe site, spre achiziționare. Prin comparație, un magazin mare tipic, cu mobilier și accesorii pentru casă, are mai puțin de 10.000 de produse disponibile. De asemenea, gama a fost completată cu produse de drogherie și cosmetice, foarte solicitate în această perioadă.

Bonami

Pe termen mediu, magazinul online Bonami va continua să își concentreze eforturile pe dezvoltarea conceptului omnichannel, strategie ce implică utilizarea mai multor canale de vânzare și comunicare, simultan.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,221 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Bonami vine în sprijinul clienților săi în perioada pandemiei
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.