Bonami, retailerul online cu mobilier și decorațiuni, ajustează prognoza creșterii și se extinde. După agrearea unui plan inițial pentru 2021, ce prevedea o țintă de 77 milioane de euro în vânzări și menținerea aceluiași nivel de profitabilitate ca anul trecut, a fost luată decizia modificării acestui prag la 96 milioane de euro, din care 12%, aproximativ 11,5 milioane de euro, ar trebui să fie realizat în România. Creștere de 50% în primele 3 luni din 2021 pentru piața din România.
Pavel Vopařil, CEO Bonami a explicat: „ După primele trei luni din 2021, a trebuit să reevaluăm prognoza. Creștem semnificativ mai repede, oamenii au înțeles că pot cumpăra piese de mobilier precum mese și scaune, online, în siguranță.”
Bonami în România
În ceea ce privește piața din România, Bonami a înregistrat o creștere de 50% YoY în primele 3 luni din 2021. Unele categorii s-au evidențiat, cum ar fi canapele, saltele sau perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă. De asemenea, accesoriile și mobilierul pentru grădină au crescut în importanță, și datorită faptului că Bonami a introdus propria marcă, ce garantează design excelent, materiale de calitate la prețuri accesibile și disponibilitate în stoc.
Vopařil a precizat: „ Acum avem zeci de produse proprii, până la sfârșitul anului aș dori să oferim sute. Anul următor vom avem în jur de o mie. În viitor, vom vinde câteva mii de tipuri de bunuri sub mărcile noastre. Știm ce vor clienții și ce îi interesează, de ceea putem face estimări pentru viitor. În prezent oferim în principal textile și mobilier de grădină, dar vom adăuga treptat articole de mobilier clasic, sub propriile mărci.”
Pentru viitorul apropiat, compania se concentrează pe câteva proiecte care vor fi implementate în lunile următoare, ce au ca scop crearea unei experiențe de cumpărături îmbunătățite pentru clienții români: optimizarea site-ului web și a metodelor de livrare. În funcție de evoluția pandemiei și a restricțiilor impuse, Bonami va evalua oportunitatea deschiderii de magazine în noi locații.
Pe de altă parte, extinderea internațională a companiei va continua anul acesta: „ Am dori să intrăm pe patru noi piețe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani și Țările Baltice.’’ , a mai menționat Pavel Vopařil.
Bonami
Bonami este o platformă online pentru vânzarea de mobilier premium, decorațiuni, accesorii de modă, cadouri, jucării și produse pentru întreaga gospodărie și grădină. Compania a fost lansată în 2013 de Václav Štrupl și face parte din grupul de investiții ceh Miton. Din modelul original al campaniilor de vânzare cu durată limitată, magazinul electronic Bonami a trecut la o ofertă permanentă, care este completată în mod regulat cu produse noi. Bonami colaborează cu designeri și furnizori de top din întreaga lume, inclusiv din Republica Cehă. Compania operează în Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România și Polonia.
Milton
Grupul Miton, din care Bonami face parte, este renumit pentru lansarea și vânzarea cu succes a unor companii precum Slevomat, Heureka, sau Restu.
Unul din cei șase parteneri Miton și fondator Bonami, Václav Štrupl, a afirmat: „Bonami ne face foarte fericiți – nu numai prin creșterea rapidă, vânzări și profitabilitate, ci și prin energia pe care Pavel Vopařil o insuflă. Aceasta în ciuda complicațiilor actuale asociate cu pandemia. Personal, sunt sigur că nu aș fi condus compania mai bine în această etapă și ce și-ar putea dori mai mult un fondator, decât să găsească un lider atât de competent și versatil „.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
