Bonami și ACSIS lansează campania #mamedenota10

Pe durata lunii august, magazinul online cu mobilier și decorațiuni Bonami desfășoară, în colaborare cu organizația ACSIS, o campanie de strângere de fonduri pentru rechizitele necesare începerii școlii. 

BonamiAsociaţia pentru o Comunitate Solidară şi Intervenţie Socială (ACSIS) a fost înființată în 2004 pentru a sprijini tinerele mame aflate în risc de abandon al copilului. De atunci a desfășurat numeroase proiecte având ca scop atât prevenirea abandonului școlar, a traficului de persoane cât și a abandonului copiilor.

Ne-am dorit să creăm un proiect prin care putem contribui în modul cel mai concret la ajutorarea familiilor cu copii aflate în dificultate și am avut șansa să găsim în ACSIS partenerul ideal. Ei au o experiență vastă în domeniu, iar prin proiectul lor, Acces la educaţie și sănătate pentru copii şi tineri defavorizaţi, fondurile obținute vor ajunge exact la cei ce au mai multă nevoie de ele”, a afirmat Manuela Lică- Ionescu, Marketing Manager Bonami pentru România.

În cadrul campaniei, clienții Bonami pot alege să achiziționeze obiecte virtuale, cu valori diferite: ascuțitoare, penar, ghiozdan, ce reprezintă de fapt donații.

Am organizat campania în luna august, special pentru ca la începutul școlii copii să primească rechizitele atât de necesare”, a mai menționat Manuela Lică- Ionescu.

Georgiana Neuman, Director Executiv ACSIS a detaliat:Avem integrați în proiectele noastre 25 de copii cu vârste cuprinse între 6 și 14 ani, majoritatea fiind crescuți de mame singure, care se confruntă cu situații foarte dificile de viață. Dorința noastră este să putem asigura rechizite pentru toți acești copii, prin campania desfășurată împreună cu Bonami”.

Bonami și ACSIS își propun în același timp să atragă atenția asupra problemei grave a abandonului școlar în România, acesta fiind al treilea cel mai mare din Europa, potrivit Eurostat. Procentual, rata de părăsire timpurie a școlii este de peste 18%.

Conform edupedu.ro, pentru familiile afectate de sărăcie, lipsa posibilităților de a face față cheltuielilor necesare participării școlare expune copiii riscului de abandon școlar. De asemenea, riscul părăsirii școlii crește și în cazul copiilor ai căror părinți, cu un nivel redus de educație, nu pot să îi sprijine pe aceștia în efectuarea temelor. Potrivit aceleiași surse, între 2015 -2016, 30.504 copii au renunțat la școală.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,210 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Bonami și ACSIS lansează campania #mamedenota10
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.