Black Friday atipic: prețurile scad en-gros pe doraly.ro

Fenomenul Black Friday vine cu reduceri masive pe doraly.ro, primul marketplace cu prețuri flexibile din România. Între 15 și 17 noiembrie, cei care vânează reducerile vor putea cumpăra orice cantitate de produse la preț de en-gros.

doraly.ro„Fiecare produs afișat pe doraly.ro are câte patru prețuri expuse, pentru diferite cantități – bucată, set, bax și en-gros. Prețul la bucată scade în funcție de cantitatea cumpărată, astfel încât cei care comandă volume mai mari, economisesc mai mult. Începând de azi însă, produsele de pe doraly.ro se vor vinde și la bucată cu prețul de en-gros. Prin urmare, cumpărătorii vor beneficia, timp de trei zile, de reduceri de până la 60% din prețul afișat inițial”, declară Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Crazy Sale – Reducerile continuă

Lansat în luna aprilie a acestui an, principalul jucător din piața de online en-gros are deja pe site peste 30.000 de produse la reducere, din categoriile tradiționale ale Doraly: iluminat și electrice, electronice și electrocasnice, casă și familie, bricolaj, grădină, pet shop, dar și HORECA – echipamente profesionale și ambalaje. Reprezentanții platformei spun că se așteaptă ca cererea de produse să crească în această perioadă și datorită apropierii sezonului de iarnă, când proprietarii de pensiuni și restaurante se pregătesc pentru evenimentele specifice.

„De altfel, pe doraly.ro e Black Friday în fiecare zi, datorită soluției “Doraly Sharing”, pe care am lansat-o luna trecută”, completează Alexandru Rusu.

Doraly Sharing permite consumatorilor să plătească mai puțin pentru un produs în funcție de numărul persoane care participă la comanda respectivă. Astfel, pentru o serie de produse selectate, cumpărătorii se pot asocia la o singură comandă, fiecare dintre ei urmând să beneficieze de reduceri substanțiale în orice perioadă a anului.

doraly.ro este primul marketplace cu prețuri elastice din România, cu vânzare en-detail și en-gros, dezvoltat și lansat de Doraly în mai 2018. Platforma beneficiază de o investiție de peste un milion de euro și va cuprinde peste 100.000 de produse până la sfârșitul anului. Magazinul online listează produsele comercianților, importatorilor și distribuitorilor aderă la modelul de business cu prețuri elastice și nu vinde produse sub brand propriu. În plus, consumatorii beneficiază de prețuri avantajoase, variabile în funcție de cantitatea comandată din fiecare produs și de un cost unic de transport și o singură expediere, indiferent de numărul comercianților din parcul com ercial de la care comandă.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from DIY retail, from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *